کد خبر : 81916
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1395 - 15:44
-

خانواده افشین کاظمی مهمان ویژه fut5al/ صحبت های خواندنی پدر و مادر ملی پوش فوتسال

خانواده افشین کاظمی مهمان ویژه fut5al/ صحبت های خواندنی پدر و مادر ملی پوش فوتسال
دیروز میزبان یکی از ویژه ترین مهمانان فوتسالی امسال در نمایشگاه مطبوعات بودیم. پدر و مادر افشین کاظمی به همراه برادرزاده او با کلی عکس و خاطره از افتخارآفرین خانواده خود به غرفه ما آمده و از افشین گفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیروز میزبان یکی از ویژه ترین مهمانان فوتسالی امسال در نمایشگاه مطبوعات بودیم. پدر و مادر افشین کاظمی به همراه برادرزاده او با کلی عکس و خاطره از افتخارآفرین خانواده خود به غرفه ما آمده و از افشین گفتند.

ابتدا خانم کاظمی درباره فرزندش بیان کرد: پسرم سرباز وطن است. او استعداد عالی دارد و از ۱۰ سالگی به ورزش علاقه مند شده است. همواره او را تشویق کرده ام و همیشه حامی اش بوده ام. افشین از نظر اخلاقی، رفتاری و ورزشی بهترین است. من زمانی که به صورت حرفه ای وارد ورزش نشده بود، به او تاکید می کردم درسش را هم بخواند و واقعا در درس هم باهوش بود.

photo_2016-11-10_15-34-48

او در پاسخ به این پرسش که در روزهای سخت افشین و زمانی که از تیم ملی خط خورده بود، چه دلداری هایی به او می داد، اظهار کرد: من به او می گفتم هر شکستی، موفقیتی دارد. تازه تو شکست نخورده ای و فقط شانس با تو یار نبود.اگر نوبتی هم باشد، دفعه دیگر تژنوبت توست. ما بسیار کمکش کردیم و اصلا ناراحتی نداشت. در زمان برگزاری جام جهانی هم انگار در کنار تیم ملی بودیم. خدا را صدا می کردیم و راز و نیاز می کردیم. خدا را شکر افشین هم انتظارها را برآورده کرد. البته ما جایگاه های بالاتری برای او متصور هستیم و مطمئن هستیم در آینده پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

photo_2016-11-10_15-34-17

همچنین در ادامه این گفت و گو، منصور کاظمی پدر افشین درباره فرزندش گفت: ما خانواده کاملا فوتبالی هستیم. خودم پرسپولیسی دو آتیشه هستم و در زمان کودکی تمام تمرین های این تیم را هم می رفتم. افشین هم از کودکی با توپ بزرگ شد. چشم باز کرد و دید با توپ مشغول بازی است. او روزی چهار لامپ را در خانه ما می شکست. تا ۱۵ سالگی فوتبال بازی می کرد و سپس توسط مرحوم بابک معصومی به فوتسال آمد. افشین در اولین سال حضورش در فوتسال با تیم شن سا قهرمان ایران شد. ما تمام بازی های او را در کل ایران می رفتیم و می دیدیم. حتی در ساوه خانم ها هم وارد سالن می شدند. ما کل شهرهای ایران را دنبال افشین رفته ایم.

photo_2016-11-10_15-35-01

وی در ادامه گفت: افشین در ۱۷ سالگی توسط حسین شمس به تیم ملی دعوت شد و به جام ملت های ۲۰۰۹ رفت. زندگی اش فقط فوتسال است. او از جام ملت های ۲۰۱۶ خط خورد اما به طرز عجیبی می دانست که در جام جهانی کلمبیا بازی می کند و حتی گل هم می زند. فکر می کنم اگر افشین مقابل برزیل گل دوم را به ثمر نمی رساند ما ممکن بود با نتیجه سنگین از این تیم شکست بخوریم.

photo_2016-11-10_15-34-37

منصور کاظمی در ادامه تمام مصاحبه ها و اخبار منتشر شده از افشین کاظمی در روزنامه ها از ۱۰ سال پیش را برای نمایش روی میز گذاشت و یکی یکی ورق زد. او حین تماشای این روزنامه ها زیر لب می گفت: عاشق که باشی، این کارها برایت عادی می شود! من عاشق افشینم. هیچ پدری این قدر پسرش را دوست ندارد.

 

photo_2016-11-10_15-27-54 photo_2016-11-10_15-28-23 photo_2016-11-10_15-29-15 photo_2016-11-10_15-29-39

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

من عاشق افشینم. هیچ پدری این قدر پسرش را دوست ندارد. احسنت به شما . واقعا یکه . منم از شما و افشین تشکر میکنم که باعث خوشحالیه من و همه شدید. عالی بود افشین و دو گل مهم . خیلی مهم .

ساوه پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

من یادم میاد افشین موقعی که شن سا بود کل خانوادش میومدن سالن.پدر مادرش شدیدا حمایتش میکردن.یادش بخیر شن سا.چه روزایی داشتیم.افشین متعلق به ساوست

مهدی پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

دمتون گرم ……
خدا حفظتون کنه و به افشین عزیز سلامتی بده