کد خبر : 81896
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - 23:17
-

بارسلونا و اینترموویستار از کوپا دل‌ری حذف شدند

بارسلونا و اینترموویستار از کوپا دل‌ری حذف شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا با حذف بارسلونا و اینترموویستار به پایان رسید. در پایان این مرحله تیم‌های بورلا، فالدپینیاس، لوانته، کت‌گاز انرژیا سانتا کلما، مگنا، ال‌پوزومورسیا، گران کاناریا و خائن با شکست حریفان خود موفق شدند به دور بعدی راه پیدا کنند. در حساس‌ترین دیدارها بارسلونا در خانه لوانته ۵ بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا با حذف بارسلونا و اینترموویستار به پایان رسید. در پایان این مرحله تیم‌های بورلا، فالدپینیاس، لوانته، کت‌گاز انرژیا سانتا کلما، مگنا، ال‌پوزومورسیا، گران کاناریا و خائن با شکست حریفان خود موفق شدند به دور بعدی راه پیدا کنند.

در حساس‌ترین دیدارها بارسلونا در خانه لوانته ۵ بر ۴ شکست خورد و از صعود به یک‌چهارم نهایی باز ماند. اینترموویستار قهرمان فصل گذشته لالیگا در خارج از خانه تن به شکست ۴ بر ۲ مقابل کت‌گاز انرژیا سانتا کلما داد. اورتیز و دنیل برای اینترموویستار و دنی سالگادو (۲ گل)، رافا لوپز و سرجیو برای کت‌گاز انرژیا در این دیدار گل‌زنی کردند . ال‌پوزومورسیا در دیداری که تداعی کننده فینال سال گذشته بود، پالما را در خانه خودش ۴ بر یک مغلوب کرد. میگلین، آندرسیتو و رائول کامپوس گل‌زنان مورسیا در این دیدار بودند. تک گل پالما نیز توسط لولو سوئازو به ثمر رسید. نتایج کامل مرحله یک‌هشتم نهایی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

نتایج کامل مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل‌ری:

* ریبزا نابارا ۲ – ۴ بورلا

* فالدپینیاس ۴ – ۲ ساراگوسا

* لوانته ۵ – ۴ بارسلونا

* کت‌گاز انرژیا سانتا کلما ۴ – ۲ اینترموویستار

* نوئیا ۳ – ۴ مگنا

* پالما یک – ال‌پوزومورسیا ۴

* گران کاناریا ۴ – پنیسکولا ۳

* مونته‌سینوس خومیا ۵ – خائن ۷

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.