کد خبر : 81970
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - 17:28
-

حاجی بنده:به تصوراتی که از پیوستن به تاسیسات داشتم نرسیدم/پایگاه خبری بدون غرض ورزی اخبار را منتشر می کند

حاجی بنده:به تصوراتی که از پیوستن به تاسیسات داشتم نرسیدم/پایگاه خبری بدون غرض ورزی اخبار را منتشر می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حاجی بنده بازیکن تیم تاسیسات دریایی مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.صحبت های او را بخوانید: * بیوگرافی فوتسالی : فوتسال خود را در سال ۸۴ زیر نظر اقای میرشاد ماجدی شروع کردم و از ایشان هم خیلی ممنونم که بنده را وارد فوتسال کرد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حاجی بنده بازیکن تیم تاسیسات دریایی مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.صحبت های او را بخوانید:

* بیوگرافی فوتسالی :
فوتسال خود را در سال ۸۴ زیر نظر اقای میرشاد ماجدی شروع کردم و از ایشان هم خیلی ممنونم که بنده را وارد فوتسال کرد . بعد از آنجا به نیرو هوایی و بعد شهر آفتاب و میثاق تهران و دانشگاه آزاد تهران رفتم و امسال هم که در خدمت مجموعه تاسیسات دریایی هستم ‌.

photo314241454466771424

* از حضور مقطعی در دانشگاه آزاد و جداشدنتان از این تیم توضیح دهید :
خیلی دوست داشتم که به دانشگاه ازاد کمک کنم و این تیم را به لیگ برتر بیاوریم اما متاسفانه در روزهای آخر و در پلی آف نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم . بنده هم که از قبل با تیم تاسیسات مذاکراتی داشتم تصمیم گرفتم امسال به این تیم ملحق شوم و زیر نظر آقای شمسایی بازی کنم .

* در مورد شرایطتان در تاسیسات توضیح دهید :
من به تصورات ذهنی که خودم از پیوستن به تاسیسات داشتم نرسیدم . دوست داشتم با این تیم قهرمان آسیا بشوم که این اتفاق محقق نشد و در لیگ هم که خیلی پرفروغ ظاهر نشدیم اما امیدوارم که با همدلی بچه ها و درایت کادرفنی‌ بتوانیم تاسیسات را به جایگاه حقیقی خودش برسانیم .

photo314241454466771423

* در مورد تیم ملی نظرات خود را بیان کنید :
آرزوی هر بازیکنی‌ بازی کردن در تیم ملی می باشد و بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم . بنده در گرندپریکس با همین مجموعه حضور داشتم اما خب نظرات کادر فنی بود که به جام جهانی نرفتم اما جا دارد که سوم شدن در دنیا که افتخاری بی نظیر در تاریخ فوتسال ایران است را به تمامی مردم ایران و تیم ملی کشورم تبریک بگویم . امیدوارم که این نتایج درخشان فوتسال ادامه داشته باشد و این موفقیت ها با پخش زنده تلوزیونی همراه بشود .

* آرزوی فوتسالی :
قهرمان شدن با تیم باشگاهی در لیگ ایران و کسب مقام قهرمانی آسیا و جهان با لباس تیم ملی کشورم
* عملکرد پایگاه خبری فوتسال را چگونه ارزیابی می کنید ؟
پایگاه خبری فوتسال در این ۳ سال فعالیتش بسیار عالی ظاهر شده است و تمامی اخبار فوتسالی کشور و حتی خارج از کشور را بدون غرض ورزی شخصی منتشر کرده است و امیدوارم در این مسیر شاهد موفقیت های روز افزون مجموعه پایگاه خبری فوتسال باشم .

photo314241454466771425

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.