کد خبر : 82040
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 10:36
-

ترابیان: ۳ ایرانی کاندیدای بهترین فوتسالیست آسیا هستند

ترابیان: ۳ ایرانی کاندیدای بهترین فوتسالیست آسیا هستند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: 3 ایرانی کاندیدای بهترین فوتسالیست آسیا هستند اما چیزی رسمی اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره حذف فوتسال از مراسم برترین های آسیا اظهار داشت: چند سالی است که ای اف سی می خواهد در هزینه ها صرفه جویی کند. زمان بن همام بهترین ها را دعوت می کردند. اینها به خاطر اینکه هزینه های زیادی دارد.  همین ای اف سی جاهای دیگر ولخرجی هایی دارد که واقعا باید به آن توجه شود.

وی با اعلام اینکه حسن زاده، اسماعیل پور و توکلی شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین فوتسالیست آسیا را دارند، افزود: سه نفری که انتخاب کردند به عنوان کاندیدا به واسطه برگزاری جام جهانی بوده است. کنفدراسیون نباید بی توجه به اتفاقات جام جهانی باشد. بالاخره در بازی ازبکستان و تایلند هم خوب ظاهر شدند. اینها کاندیدا هستند. هرکدام این بچه ها اثرات فوق العاده در مسابقات داشتند.

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی تصریح کرد: علی اصغر حسن زاده که کارگردان و بازیگردان و طراحی است که هر وقت در تیم است همه می دانند که در آن لحظات باید حواس شان بیشتر جمع شود. اسماعیل پور در مسابقات واقعا عالی ظاهر شد. کار بسیار ارزنده ای که در مسابقات انجام داد. فرهاد توکلی هم که در زمره بازیکنان خوب بود. آچار فرانسه بود. محمد کشاورز وقتی که مصدوم شد و وضعیت ما نابسامان بود توانست نقش را خوب ایفا کند و بسیار خوب بود.

ترابیان در پاسخ به این سوال که اعلام این ۳ کاندیدا رسمی است، گفت: من هم شنیدم. ندیدم که جایی اینها به عنوان کاندیداهای اصلی باشد. در خود کلمبیا هم که ما بودیم از این سه بازیکن خیلی نام برده می شد. چون در کمیته فنی که آنجا تشکیل شد متوجه این موضوع شده بودم  اما اشتباهی از حسن زاده رخ داد که آن خیلی اثرگذار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.