کد خبر : 82059
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 15:13
دسته‌بندی نشده
-

طیبی: با وجود ۱۴ بازیکن خارجی کار سختی در غیرت دارم

طیبی: با وجود ۱۴ بازیکن خارجی کار سختی در غیرت دارم
لژیونر فوتسال کشورمان گفت: به جز من ۱۴ بازیکن خارجی در تیم غیرت عضویت دارند و کار سختی برای موفقیت و رسیدن به اهدافم دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره شرایطش در تیم غیرت قزاقستان اظهار کرد: شرایطم خوشبختانه خوب است، غیرت تیمی حرفه‌ای است که در آن همه چیز منظم است و سر جایش قرار دارد. صبح و بعداز ظهر تمرین می‌کنیم تا بتوانیم در مسابقات جام باشگاههای اروپا که تا ۲، ۳ هفته دیگر آغاز می‌شود به نتایجی خوب دست یابیم.
وی افزود: کارم سخت است زیرا این تیم دارای ۱۴ بازیکن خارجی است، به جز من ۱۲ بازیکن برزیلی در این تیم عضویت دارند و من هم کمی دیرتر از سایر بازیکنان به تمرین تیم اضافه شدم. آن‌ها سه ماه است در کنار یکدیگر تمرین می‌کنند و تلاش می‌کنم تا هر چه زودتر بتوانم خودم را به هماهنگی لازم برسانم. رقابت به شدت بالاست و باید تلاش کنم تا بتوانم به بهترین شکل ممکن از پس این آزمون بزرگ سربلند خارج شوم و در ترکیب اصلی قرار گیرم.
طیبی افزود: درباره تیم ملی نیز باید تاکید کنم خوشحالیم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم، اما اگر قرار باشد که این موفقیت ادامه‌دار باشد، باید برنامه‌ریزی و امکانات بهتری را برای تیم ملی در نظر بگیرند. نیاز داریم که با تیم‌های بزرگ دنیا دیدارهای تدارکاتی متعددی برگزار کنیم تا بتوانیم همچنان بین سه قدرت اول فوتسال دنیا بایستیم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.