کد خبر : 82084
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 10:55
-

خبیری:مهم نگه داشتن و تداوم موفقیت های تیم ملی است/ ساوه ای ها با من یک جلسه ساختگی گذاشتند/پایگاه خبری در قلب و روح فوتسالی ها جای دارد

خبیری:مهم نگه داشتن و تداوم موفقیت های تیم ملی است/ ساوه ای ها با من یک جلسه ساختگی گذاشتند/پایگاه خبری در قلب و روح فوتسالی ها جای دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری آخرین مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.مصاحبه با این مربی جوان را بخوانید: *آقای خبیری نظر خود را در مورد عملکرد ۳ ساله پایگاه خبری فوتسال بگویید؟ من قبلا هم گفته بودم که در فوتسال یک خلاء وجود داشت و این خلاء با ورود پایگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری آخرین مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.مصاحبه با این مربی جوان را بخوانید:

*آقای خبیری نظر خود را در مورد عملکرد ۳ ساله پایگاه خبری فوتسال بگویید؟
من قبلا هم گفته بودم که در فوتسال یک خلاء وجود داشت و این خلاء با ورود پایگاه خبری فوتسال از بین رفت . رسانه های نوشتاری از قبل به صورت موردی وجود داشتند اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی این ورود پایگاه خبری بود که توانست تمامی اخبار را پوشش دهد و جای خود را در فوتسال باز کند . پایگاه خبری فوتسال اخبار حقیقی و به روز را در اختیار همه مخاطبان قرار می دهد و در قلب و روح همه فوتسالی ها قرار دارد . پوشش اخبار خارجی قابل تحسین و از نقاط قوت این مجموعه به حساب می آید . یکی دیگر از نقاط قوت پایگاه استفاده از نیروهای جوان و متخصص می باشد که با انگیزه تمام و با نوآوری های متععد روز به روز باعث رشد و پیشرفت پایگاه خبری فوتسال شده اند . بنده به از طرف همه فوتسالی ها از شما تشکر میکنم و به همه مجموعه تان خداقوت می گویم .
photo314241454466771467
* نظرتان در مورد فوتسال ملی و موفقیت های اخیر چیست؟
از زمانی که فوتسال به طور تخصصی در کشورمان اداره شد روز به روز در مسیر پیشرفت گام برداشت و توانست در عرصه ملی به افتخارات زیادی برسد . اما گاهی در نتیجه گیری نوسان هم داشتیم اما نتایج درخشانی در جام جهانی با حضور آقای شمس گرفتیم و درخشان تر از آن هم بدست آوردن مقام سوم دنیا با آقای ناظم الشریعه بود . بنده به نوبه خودم این افتخار را به اهالی فوتسال و ملی پوشان تبریک می گویم . اما نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که مهم تر از بدست آوردن این موفقیت ها نگه داشتن و تداوم داشتن آنها می باشد که جز با برنامه ریزی صحیح و دقیق به دست نخواهد آمد . ما ۴ سال تا جام جهانی بعدی وقت داریم و باید به گونه ای برخورد کنیم که این موفقیت ها ادامه دار باشد . برنامه ریزی های بلندمدت باعث ثبات در فوتسال ملی ما می شود . نباید بنشینیم و منتظر بمانیم الان دیگر ایران را به عنوان یکی از ابرقدرت ها می شناسند و همه دنیا به ما احترام می گذارند . خداروشکر کارهای خوبی در حال انجام شدن است و آقای تاج هم با ورودشان توجه ویژه تری به فوتسال دارند .
photo314241454466771468
* در مورد لیگ فوتسال ایران در این چند هفته چه تحلیلی دارید ؟
چون وقفه ای در لیگ به وجود آمد در این ۵ هفته ای که بعد از بازی های جام جهانی برگزار شده است بنده کیفیتی از تیم ها ندیده ام چون خیلی از تیم ها دیر شروع کرده اند و نتوانسته اند به کیفیت لازم برسند . اما تیم های بالانشین مثل گیتی پسند و حفاری از پیش فصل خوبی برخوردار بوده اند . اما خب بعد از این وقفه ها درحال حاضر تنور لیگ داغ شده است و آن شکل و شمایل حرفه ای را به خود گرفته است و با این نظمی که با ورود آقای سلیمانی به سازمان لیگ و برنامه بازی ها آمده است امیدواریم که روز به روز شاهد پیشرفت سطح فنی مسابقات باشیم . و در کنار این عوامل مربی ها هم باید به طور مداوم سطح دانش‌خود را ارتقاء دهند زیرا که این تفکر حرفه ای مربی است که به بازیکن منتقل می شود و باعث پیشرفت کل مجموعه فوتسال کشور می گردد .
photo314241454466771469
* در مورد شرایط فعلی خودتان توضیح بدهید ‌:
خب بنده پارسال در تیم شهرداری ساوه با توجه به بی امکاناتی ها و شرایط سخت مالی و … خیلی سختی کشیدم و بازیکنان هم این سختی را به دوش کشیدند ولی هدف ما فقط و فقط صعود به لیگ برتر بود که با وجود تمام مشکلات و با عنایت خداوند توانستیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم و توانستیم به انتظارات مردم ساوه و علاقه مندان به این تیم که آرزوی لیگ برتری شدن این تیم را داشتند ، جامه عمل بپوشانیم . مسئولان تیم ساوه هم با بنده بارها صحبت کرده بودند و گفته بودند که تیم اگر لیگ برتری شد قطعا شما در راس کادر هستید اما بعد از لیگ برتری شدن تیم ناگهان رفتار های مسئولان این تیم عوض شد و در یک جلسه ساختگی از بنده خواستند که برنامه های خود را ارائه کنم درحالیکه از قبل گزینه های خود را انتخاب کرده بودند . من هم به این جلسه رفتم و با توجه به پشتوانه سازی که در این تیم کرده بودم برنامه های خود را تحویل باشگاه دادم اما مدیران باشگاه تفکر دیگری داشتند و بنده هم به عنوان یک مربی حرفه ای نظرات آنها را پذیرفتم و از ساوه خارج شدم . بعد از آن هم از چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهاد داشتم که چون شرایط را مساعد نمی دیدم قبول مسئولیت نکردم . این شرایط ادامه داشت تا با پیشنهاد از سمت تیم طرح و توسعه قزوین روبرو شدم و مهندس واعظی این اطمینان را به بنده دادند که می توانم با ابزار های کافی در این تیم کار کنم . البته بازی اول هم با ساری ما با ۶ بازیکن حضور پیدا کردیم و بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم اما بعد از آن بازی و حواشی که برای تیم ایجاد شد بنده از سمت خود کناره گیری کردم و استعفایم را تحویل باشگاه دادم .
* برای آینده چه تصمیمی دارید ؟
قطعا بنده انگیزه و پشتکار زیادی برای بازگشت و کسب موفقیت های بیشتر در لیگ برتر فوتسال را دارم و اگر پیشنهادی از باشگاهی که در آن شرایط برای موفقیت فراهم باشد به بنده پیشنهاد شود با تمام قدرت و انگیزه آماده رقابت در لیگ برتر هستم .
photo314241454466771470
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

جناب خبیری تو ساوه اتفاقا بهترین امکانات را داشتی.از نظر مالی هم خیلی خوب بود تیم.تهمت نزنید

هوادار شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

عشقی استاد خبیری,مربی با دانش و پاک فوتسال ایران