کد خبر : 82069
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 9:32
-

داوری خیلی به ضرر ما بود و خطاهای واضح را سوت نمی‌زد/ آیا می توانیم بگوییم که پنالتی جزیی از بازی نیست؟

داوری خیلی به ضرر ما بود و خطاهای واضح را سوت نمی‌زد/ آیا می توانیم بگوییم که پنالتی جزیی از بازی نیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ تیمش برابر دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشور، ‌اظهار کرد: ‌همان طور که قبلا هم گفته بودم این بازی حکم مرگ و زندگی را داشت و خدا را شکر می کنم که توانستیم با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم و صدر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ تیمش برابر دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشور، ‌اظهار کرد: ‌همان طور که قبلا هم گفته بودم این بازی حکم مرگ و زندگی را داشت و خدا را شکر می کنم که توانستیم با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم و صدر جدول را به دست آوریم.

وی با بیان این که واقعا بازی سنگین و زیبایی بود، گفت: البته این دیدار حاشیه‌ها و مشکلاتی هم از نظر داوری داشت ولی خدا را شکر که نتیجه به ‌سود ما به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملی‌حفاری ادامه داد: ای کاش داوران بیشتر دقت می‌کردند، چرا که خطاهایی در این بازی شد که خیلی واضح بودند ولی داور به راحتی از آن ها می گذشت. به هر حال امیدوارم این وضعیت روز به روز بهتر شود، چرا که اگر این گونه پیش برویم در روزهای حساس، تیم‌ها آسیب می‌بینند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص این که مظفر، سرمربی دانشگاه آزاد گفته است “سه امتیاز تیمش در این بازی دزدیده شد”، چیست؟ عنوان کرد: ‌داوری خیلی به ضرر ما بود و خطاهای واضح را سوت نمی‌زد. به هر حال من به خانم مظفر، استاد خودم احترام می‌گذارم ولی نمی دانم که چرا او چنین حرفی را زده است و ای کاش فیلم این دیدار بازبینی شود.

بابایی با بیان این که در طول هفته برای این دیدار برنامه داشتیم، افزود: امیدوارم بازیکنانم تا پایان لیگ، بایستند و دفاع کنند تا بیشتر از این توانایی‌های‌شان ثابت شود.

وی در پاسخ به این سوال که باید چه فکری برای حل ضعف موجود در داوری کرد؟ گفت: ‌تا زمانی که مسابقات ما پخش مستقیم نشوند، ‌شاید ضعف داوری همچنان باقی بماند. با پخش مسابقات، داوران سعی می کنند اشتباهات کمتری داشته باشند. به هر حال این یک مشکل است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری عنوان کرد: بازیکنانم در بازی با دانشگاه آزاد زحمت خود را کشیدند. ما در نیمه اول، یک گل دریافت کردیم و تیم دانشگاه خوب بازی کرد و نمی‌دانم چرا بازیکنانم در نیمه نخست عملکرد همیشگی را نداشتند ولی در نیمه دوم جنگنده‌تر ظاهر شدند و خطا گرفتند و توانستیم سه گل هم از روی نقطه پنالتی بزنیم. به هر حال پنالتی هم جزیی از بازی است و آیا می توانیم بگوییم که این گونه نیست؟

وی خاطرنشان‌کرد: ‌ما کار خودمان را انجام می دهیم و امیدوارم دیگران هم متوجه باشند و اگر ما حرفی نمی زنیم آن را به این معنا ندانند که ما اعتراضی نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.