کد خبر : 82080
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 12:02
-

کشاورز: امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف مدیریت کمیته فوتسال مشخص شود/ زیرساخت‌های لازم برای میزبانی جام‌جهانی را نداریم

کشاورز: امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف مدیریت کمیته فوتسال مشخص شود/ زیرساخت‌های لازم برای میزبانی جام‌جهانی را نداریم
کاپیتان پیشین تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: فدراسیون فوتبال به وعده خود برای پرداخت پاداش ریالی بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی فوتسال به دلیل کسب مقام سوم جام جهانی کلمبیا عمل نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال را برای بیش از ۱۲ سال داشت، بعد از کسب عنوان سومی جام‌جهانی کلمبیا از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. وی در خصوص تداوم سرپرستی علی کفاشیان بر کمیته فوتسال گفت: امیدوار هستم هرچه سریعتر تکلیف مدیریت کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مشخص شود زیرا این موضوع به نفع همه است.
کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال افزود: با مشخص شدن مدیریت کمیته فوتسال، فدراسیون می‌تواند تصمیمات کلان درباره فوتسال بگیرد.
کشاورز درباره تمدید قرارداد محمد ناظم‌الشریعه گفت: ماندن ناظم‌الشریعه اقدامی عقلانی بود زیرا کادرفنی فعلی توانست قهرمانی آسیا را بدست آورد و برای نخستین بار به مقام سومی جام‌جهانی دست یابد.
وی خواستار حمایت از کادرفنی تیم ملی فوتسال و در اختیار گذاشتن امکانات لازم برای موفقیت هرچه بیشتر تیم ملی شد.
کشاورز درباره تمایل ایران برای کسب میزبانی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۰ فوتسال گفت: اگر منطقی به این موضوع نگاه کنیم، می‌بینیم که زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از جام‌جهانی را نداریم.
وی به علاقه و توجه مردم به رشته فوتسال اشاره کرد و افزود: برای کسب میزبانی رقابت های مهم جهانی و بین المللی باید از زیرساخت های لازم برخوردار باشیم.
کاپیتان سابق در خصوص مصدومیتش در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال گفت: اکنون شرایط بهتری دارم و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، ظرف سه هفته آینده به میادین بازخواهم گشت.
وی با بیان اینکه شرایط فوتسال ایران بعد از موفقیت در جام جهانی کلمبیا بهتر شده است، ابراز امیدواری کرد با حمایت از این رشته ورزشی که ظرفیت بالایی برای رشد دارد، ایران بتواند در فینال جام جهانی حضور یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

اره عزیزم
امسال هم یک نیم فصل کامل مصدوم و واسه گیتی بازی نکردن و پول گرفتن

بي نام چهارشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

Senide shode aghaye lak be bashghah elam karde keshavarzo az list kharej konan ta ye bazikon ke migan sang sefidi hasto nim fasl begiran

Sorosh چهارشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

نه بابا این چه حرفیه لک خیلی هواش و داره حتی با این وضعیت میبرش رو نیمکت این کار و نمیکنه