کد خبر : 82186
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 9:44
-

شمسایی:در روز خوب حفاری این تیم را شکست دادیم/ شمسایی و ناصری مشکلاتی داشتند که نمی توانستند ادامه بدهند

شمسایی:در روز خوب حفاری این تیم را شکست دادیم/ شمسایی و ناصری مشکلاتی داشتند که نمی توانستند ادامه بدهند
شمسایی از پیروزی بزرگ تیمش در اهواز گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی در مورد بازی با حفاری گفت:بازی سنگینی بود،ما میدانستیم اگر می خواهیم خودمان را در بالای جدول نگه داریم باید از سد حفاری در اهواز بگذریم،خداشکر در روزی که حفاری فوق العاده بازی کرد، تیم ما بسیار با برنامه بازی کرد و موفق شدیم سه امتیاز را در اهواز بگیریم.
شمسایی ادامه داد: در مورد داوری باید بگویم که من هیچ موقع بحثی در موردش نداشتم. بالاخره همان جوری که ما یک پاس اشتباه می دهیم داور هم شاید یک سوت اشتباه بزند. ما می دانستیم که توکلی و نمازی دو بازیکن با تجربه تیم حفاری در این بازی نیستند ولی از طرفی میدانستیم که یک خطر هم مارا تهدید میکند و آن هم انگیزه بالای جوان های حفاری است که می آیند تا خودشان را نشان بدهند. ما هم سعید عباسی بازیکن ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت نداشتیم ضمن این که دو بازیکن ما هم ۲ کارته بودند و می خواستیم برای بازی بعد آنها را نگه داریم ولی خدا را شکر در روزی که حفاری خوب بازی کرد بچه های ما فوق العاده بودن و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
کاپیتان تاسیسات در مورد درگیری مصطفی نظری و تماشاگران اهوازی اذعان داشت:این هم جزی از ورزش است.بالاخره تماشاگران روی تیمشان غیرت دارند و من معتقدم از کسی مثل نظری که زحمت های زیادی کشیده برای تیم ملی و چندسال بهترین گلر دنیا بود باید قدرش را دانست .اگر توجه به حاشیه ها نکنیم بهتر است.
شمسایی در پایان در مورد جدایی رضا ناصری و امیر شمسایی  گفت:اقا رضا یکی از بهترین دوستان من است ولی مشکلات خیلی بدی براش پیش امده بود که دیگر نمیتواند تیم را همراهی کند واقا امیر هم مشکلی دارد که نمیتواند بیابد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.