کد خبر : 82290
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 14:58
-

عظیمایی:مستحق پیروزی مقابل دانشگاه‌آزاد بودیم/مهم برد تیم است/شکرخدا امسال در همه بخش‌ها وضعیت خوبی داریم

عظیمایی:مستحق پیروزی مقابل دانشگاه‌آزاد بودیم/مهم برد تیم است/شکرخدا امسال در همه بخش‌ها وضعیت خوبی داریم

مرتضی عظیمایی بازیکن باتجربه شهروند ساری ضمن ابراز خوشحالی از کسب ۳ امتیاز، پیروزی مقابل دانشگاه‌آزاد را حق تیمش دانست. عظیمایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درمورد بازی با دانشگاه‌آزاد گفت:با توجه به اینکه سه بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و حتی بنده و محمود لطفی هم با آسیب دیدگی به میدان رفتیم اما

مرتضی عظیمایی بازیکن باتجربه شهروند ساری ضمن ابراز خوشحالی از کسب ۳ امتیاز، پیروزی مقابل دانشگاه‌آزاد را حق تیمش دانست.

عظیمایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درمورد بازی با دانشگاه‌آزاد گفت:با توجه به اینکه سه بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و حتی بنده و محمود لطفی هم با آسیب دیدگی به میدان رفتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما پس از آن تعلل کردیم و با اشتباهات خودمان چند گل دریافت کردیم. با صحبت‌های خوبی که آقای رعدی در بین دو نیمه کردند، بچه‌ها همدل شدیم تا با دست پر از میدان خارج شویم که لطف خدا شامل حالمان شد و تواستیم با کسب پیروزی، دل هوادارانمان را شاد کنیم. بنظرم پیروزی در این بازی حق تیم‌مان بود.

وی در خصوص نتایج خوب شهروند در فصل جاری لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای رعدی در آخرین روزهای نقل و انتقالات بعنوان سرمربی انتخاب شدند اما شناخت خوبی از تیم داشتند و اغلب بازیکنان هم سالیان گذشته شاگرد ایشان بودیم. نتایج خوب تیم به عوامل متعددی از جمله حمایت هواداران، امکانات مناسب و گوش به فرمان مربی بودن بستگی دارد که خداروشکر امسال در همه بخش‌ها وضعیت خوبی داریم. بازیکنان در وضعیت مناسبی هستند و از لحاظ مالی هم مدیریت محترم باشگاه به وعده‌های داده شده عمل کرده و انشاالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا در پایان فصل، در رتبه خوبی قرار بگیریم.

بازیکن با تجربه شهروند ساری پیرامون روند خوب گلزنی‌اش در چند هفته اخیر لیگ برتر گفت: درمورد روند گلزنی هم باید بگویم با توجه به اینکه در ۴ دیدار پیش از تعطیلات جاجم‌جهانی زیاد در ترکیب قرار نمی‌گرفتم اما در تعطیلات، کادرفنی تمرینات ویژه‌ای را برایم درنظر گرفت که خوشبختانه توانستم خودم را به تیم و فرم مناسب برسانم. گلزنی‌های هفته‌های اخیر نیز تلاش و زحمات همه بازیکنان است. مهم فقط برد تیم است و گلزنی اشخاص مهم نیست. امیدوارم نتایج خوبی را در ادامه فصل نیز کسب نماییم.

عظیمایی در پایان، دیدار هفته آینده مقابل  آذرخش بندرعباس را سخت دانست و گفت:آذرخش تیم دست و پا بسته ای نیست خصوصا که در خانه این تیم باید به میدان برویم. همه سعی و تلاشمان را خواهیم کرد که با دست پر از بندرعباس بازگردیم. بازی در بندرعباس دشوار است و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم مقنعی ساری دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

مرتضی آقای گل پسره باشخصیت با اخلاق تیم شهروند ساری به به بنازم به هت تریکت