کد خبر : 82804
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 16:22
-

اسماعیل‌پور:همین که پرچم ایران بالا برود برای ما افتخار است /وعده‌های فدراسیون فوتبال عملی نشده است/ با خُلف وعده، کار ما را بی‌ارزش کردند

اسماعیل‌پور:همین که پرچم ایران بالا برود برای ما افتخار است /وعده‌های فدراسیون فوتبال عملی نشده است/ با خُلف وعده، کار ما را بی‌ارزش کردند
ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهم نیست چه کسی بهترین بازیکن آسیا شود و همین که پرچم ایران بالا برود برای همه ما افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور در خصوص تساوی یک – یک دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و تأسیسات دریایی اظهار داشت: بازی بین دو تیم بالای جدولی بود و هر دو تیم از ملی‌پوشان زیادی بهره می‌بردند. ما برای سه امتیاز به زمین رفتیم اما متأسفانه بازی آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. بازی کیفیت فنی لازم را نداشت و بیشتر فیزیکی بود. نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم ولی خوشبختانه روند بدون شکست بودن تیم‌مان ادامه پیدا کرد.

وی در ادامه درباره نامزد شدنش برای کسب بهترین بازیکن سال آسیا، عنوان کرد: حضور من در بین نامزدها چندان مهم نیست، همین که سه ایرانی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و اینکه پرچم ایران بالا برود برای ما افتخار است. هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش‌هایی که برای سومی در جام جهانی به شما قول داده شده بود پرداخت شده است یا خیر، عنوان کرد: ۵ هزار دلاری که وزارت ورزش قول داده بود با کسر مالیات به حساب ما واریز شد اما وعده‌هایی که فدراسیون فوتبال و جاهای دیگر داده بودند هنوز عملی نشده و اصلاً هم خبری نیست. واقعاً با این خُلف وعده، کار ما را بی‌ارزش کردند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.