کد خبر : 82807
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 16:44
-

سنگ سفیدی: دوست دارم در غیرت بازی کنم/ مشکلی برای رضایتنامه ندارم

سنگ سفیدی: دوست دارم در غیرت بازی کنم/ مشکلی برای رضایتنامه ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی با تائید پیشنهاد باشگاه غیرت قزاقستان برای پیوستن به این تیم توضیح داد: باشگاه غیرت برای تکمیل فهرست بازیکنان خود به دنبال یک بازیکن است و حتما می خواهد آن بازیکن، ایرانی باشد. پیشنهادی هم به من شده است اما قرار شده نماینده باشگاه به ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ سفیدی با تائید پیشنهاد باشگاه غیرت قزاقستان برای پیوستن به این تیم توضیح داد: باشگاه غیرت برای تکمیل فهرست بازیکنان خود به دنبال یک بازیکن است و حتما می خواهد آن بازیکن، ایرانی باشد. پیشنهادی هم به من شده است اما قرار شده نماینده باشگاه به ایران بیاید و جلسه ای با هم داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه غیرت به جز من با سه بازیکن دیگر یعنی جاوید، حسن زاده و توکلی هم صحبت کرده که جاوید و حسن زاده پاسخ منفی داده اند اما قرار شده نماینده باشگاه با من و توکلی در ایران مذاکره کند.

ملی پوش تیم تاسیسات دریایی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای جدایی از تیمش ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی های مرحله حذفی لیگ قزاقستان از فروردین آغاز می شود، مشکلی برای رضایتنامه نیست. ضمن اینکه خودم هم دوست دارم در غیرت بازی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.