کد خبر : 82911
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 14:15
-

پاداش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یکی است/خبری از پاداش جدید برای ملی پوشان نیست

پاداش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یکی است/خبری از پاداش جدید برای ملی پوشان نیست
مشاور سازمان لیگ فوتسال با اشاره به گلایه بازیکنان گفت: بودجه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از یک منبع تامین می‌شود و فرقی ندارد از کدام حساب پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در اطلاعیه هایی جداگانه از تخصیص پاداش به تیم ملی فوتسال در پی سومی در جام جهانی خبر دادند،چندی پیش پاداشی به حساب ملی پوشان واریز شد که مالیات هم از آن کسر شده بود و عنوان شد که این پاداش از سوی وزارت ورزش در اختیار فدراسیون و متعاقب آن ملی پوشان قرار گرفته است.پس از آن ملی پوشان در مصاحبه های عنوان کردند که منتظر پاداش فدراسیون هم هستند اما امروز خبر عجیبی روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

سید رضا افتخاری مشاور سرپرست کمیته فوتسال در مورد پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: در مصاحبه برخی از بازیکنان اعلام شده که پرداخت پاداش از طریق وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته شده است. باید بگویم بودجه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از یک منبع تامین می‌شود و فرقی ندارد از کدام حساب پرداخت شود.

وی گفت: بنابراین پاداش پرداخت شده به تیم ملی فوتسال همان پاداش پرداختی فدراسیون فوتبال است. پول تحویل شده وزارت ورزش به فوتسال از محل منابع تخصیصی فدراسیون بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

واقعا واسشون متاسفم که فوتسال مملکت ما دست یه مشت ادمی افتاده که فقط به فکر خودشون هستند