کد خبر : 83243
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 16:44
-

نمازی:سلامت فوتسال ایران زیر سوال رفت/قهرمانی به هر قیمتی ارزش ندارد/چرا همیشه یک طرف اتفاقات تلخ فوتسال ایران تیم گیتی‌پسند است؟!/سه جلسه محرومیتم خنده دار است

نمازی:سلامت فوتسال ایران زیر سوال رفت/قهرمانی به هر قیمتی ارزش ندارد/چرا همیشه یک طرف اتفاقات تلخ فوتسال ایران تیم گیتی‌پسند است؟!/سه جلسه محرومیتم خنده دار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم شرکت ملی‌حفاری خوزستان پیرامون اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان با ما به گفتگو پرداخت. در ادامه صحبت‌های این بازیکن را مشاهده کنید. فرید نمازی که از اتفاقات بازی مقابل گیتی‌پسند بسیار ناراحت بنظر می‌رسید، در گفتو با پایگاه خبری فوتسال ایران، صحبت‌هایی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم شرکت ملی‌حفاری خوزستان پیرامون اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل گیتی پسند اصفهان با ما به گفتگو پرداخت. در ادامه صحبت‌های این بازیکن را مشاهده کنید.

فرید نمازی که از اتفاقات بازی مقابل گیتی‌پسند بسیار ناراحت بنظر می‌رسید، در گفتو با پایگاه خبری فوتسال ایران، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه متن کامل آن را می‌توانید ملاحظه کنید.

-از اتفاقاتی که در فوتسال ایران رخ می‌دهد خسته شده‌ایم. کمیته انضباطی ۳ جلسه مرا از اتفاقات دیدار با مس محروم کرده است که واقعا خنده‌دار است. بنده نه با داور درگیر شده‌ام نه با بازیکن تیم حریف پس به چه دلیلی مرا ۳ جلسه محروم کرده‌اند؟! مطمئنا نسبت به این رای اعتراض خواهیم کرد.

-در بازی با گیتی پسند پس از گل پنجم تیم‌مان که به ثمر رساندم، درحال شادی بودم که چند تماشاگر با چاقو به طرفم حمله کردند اما خوشبختانه ماموران جلوی آنها را گرفتند و نگذاشتند فاجعه رخ دهد. اگر تماشاگران با چاقو مرا می‌زدند چه کسی پاسخگو بود؟ آیا باشگاه گیتی‌پسند پاسخگوی رفتار هوادارانش می‌شد؟ من هم به ناچار از خودم و  بازیکنان تیمم دفاع کردم. هرکسی هم جای من بود نمی‌توانست بایستد و کتک بخورد.

-در همه شهرهای ایران فحاشی می‌شود و فحاشی مختص به اصفهان و مشهد و ساری و اهواز نیست. متاسفانه این مسائل عادی شده است. در اهواز هم تماشاگران فحاشی کرده‌اند و به زمین هم آمدند اما هیچگاه بازیکنی از تیم ما مانع گلزنی تیم حریف بدین صورت نشده است.

-قهرمانی به چه قیمتی؟! سلامت فوتسال ایران زیر سوال رفت. الان بیایند و بازیکن خاطی را محروم کنند اما چه فایده‌ای برای ما دارد؟ مطمئن باشید اگر آن توپ وارد دروازه شده بود و بازی ۷ بر ۵ می‌شد در این دیدار پیروز می‌شدیم.

-از دیشب تا کنون ۳۰۰ تماس با بنده گرفته شده است. همه می‌خواهند درمورد اتفاقات بازی بپرسند اما از گفتن اتفاقات شرم دارم. برای فوتسال و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، متاسفم.

-خوشبختانه فیلم بازی موجود است و همه می‌توانند اتفاقات بازی را بصورت کامل ببینند. مردم ایران فوتسال را می‌فهمند و می‌دانند مسببین این اتفاقات چه کسانی هستند!

-تمامی اتفاقات بازی دیروز زیر سر خودشان و بزرگان تیم گیتی‌پسند است. علی عابدین را می‌شناسم. عابدین جوان است و چنین کارهایی از او سر نمی‌زند. بزرگان تیم و بالاسری‌های تیم به او ماموریت دادند تا چنین کاری بکند. نوع وارد شدن عابدین به زمین گویای همه‌چیز است.

-شما به نحوه وارد شدن عابدین به زمین بازی و شوت زدن توپ نگاه کنید. آیا واقعا بازیکنی که بخواهد خودجوش چنین حرکتی را انجام دهد، اینگونه توپ را به سمت تماشاگران شوت می‌زند؟! با شعور مردم نمی‌توانند بازی کنند.

-باشگاه گیتی‌پسند در قرچک هم چنین کاری کرد. آنها در انجام چنین کارهایی استادند. حتی پرتاب بطری به زمین بازی را گیتی‌پسندی‌ها مد کرده‌اند.

-تا وقتی گیتی‌پسند جلو بود، همه‌چیز طبیعی بود اما از زمانی که ما پیش افتادیم، به ناگهان همه‌چیز تغییر کرد. آیا این مسئله طبیعی است؟ جنجال را خودشان اغاز کردند زیرا تیم حفاری ۶ سال است که یقه تیم گیتی‌پسند را می‌گیرد. با این همه بودجه و بازیکنان ملی‌پوش و تماشاگر، طاقت باخت را نداشتند. آنها کارهایی که باید شروع می کردند را از زمان عقب افتادنشان شروع کردند!

-گرفتن یک امتیاز به هر قیمتی ارزش ندارد. چرا مسئولان رسیدگی نمی‌کنند؟ خدا جای حق نشسته است و وضعیت اینطور باقی نمی‌ماند.

-از زمانی که گیتی‌پسند وارد فوتسال ایران شده است، از این تیم فرهنگ ندیده‌ایم. دیروز اتفاقاتی رخ داد که در تمامی این سال‌ها ندیده‌ایم. قرچک با گیتی، تاسیسات با گیتی، تبریزی‌ها با گیتی و اکنون حفاری با گیتی! چرا همه تیم‌ها با گیتی‌پسند به مشکل برمی‌خورند؟!

-چرا نیمه اول که گیتی‌پسند ۳ بر یک پیش بود، کوچکترین اتفاقی رخ نداد اما در نیمه دوم که عقب افتادند. اتفاقات شروع شد؟! جنجال را بازیکنان بزرگ گیتی‌پسند شروع کردند. به هر سوت داور معترض می‌شدند و فحاشی می‌کردند و این مسئله جای تاسف دارد.

-در بازی مقابل مس سونگون، اخراج شدم و اخراجم کاملا درست بود زیرا بلو بازیکن تیم مس را در جریان بازی با خطای فنی زدم و کارت قرمز طبیعی بود. اما در اصفهان تماشاگر به داخل زمین آمد که مرا بزند و من هم از خودم دفاع کردم. آیا این مسئله عادی نیست؟ کارت قرمز را به جان خریدم تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرم.

-تا الان سابقه نداشته است در یک سال، دو بار کارت قرمز بگیرم. تا الان سابقه درگیری با تماشاگر را نداشتم. به هواداران گیتی‌پسند فشار زیادی آمد و به همین دلیل وارد زمین شدند.

-تعجب می‌کنم چرا در دیدار به این مهمی فقط از ۸،۹ مامور استفاده کردند؟ حرفه‌ای گری گیتی‌پسند به اینست که اینگونه نتیجه بگیرند! مشکل از این تیم است که همه تیم‌ها با آن‌ها مشکل دارند. با این اتفاقات اخلاق زیر سوال رفت و لیگ خراب شد.

-بنظرم باید قانونی وجود داشته باشد تا بازیکن به خود اجازه ندهد وارد زمین شود و جلوی گل شدن توپ را بگیرد. عابدین را یکسال محروم کنند چه فایده‌ای برای تیم ما دارد؟ بنظرم باید نتیجه بازی‌هایی که جنین اتفاقی در آن رخ می‌دهد را ۳ بر صفر کنند تا این مسئله تکرار نشود.

-حفاری خوزستان ۹ سال است که در لیگ برتر حضور دارد و پخش مستقیم هم نداشته‌ایم. در اهواز تماشاگران فحاشی می‌کنند اما هیچگاه چنین حرکتی از بازیکنان ما رخ نداده است زیرا باید نتیجه بصورت طبیعی و با حق اتفاق بیفتد. آبروی فوتسال ایران با چنین حرکتی رفت. کسب یک امتیاز به اینصورت شیرین نخواهد بود!

-چون گیتی‌پسند ۷،۸ بازیکن ملی‌پوش دارد باید دست به هرکاری بزند و بازیکنانشان هر حرفی در داخل زمین بزنند؟! واقعا برای چنین اتفاقاتی باید تاسف خورد.

-داوری این دیدار به قدری ضعیف بود که بازی از دست آن‌ها خارج شده بود. داوران درحد دیدار گیتی‌پسند و حفاری نبودند. می‌توانستند در این بازی از داورانی چون عرض‌پیما، نصیرلو، رمضانی، کمربسته و رضایی استفاده کنند که هم تجربه کافی در لیگ برتر را داشتند و هم در چنین دیدارهای سختی سوت زده بودند. داور دو پنالتی واضح را برای ما نگرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

چرا دروغ میگی چاقو والا تو با لگد زدی فیلمشم هست اینقدر دروغ نگو واسه حفاری متاسفم که کاپیتانش تویی.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

حرفت حقه سلطان

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

بابا تو خودت استاد جنجالی آقای نمازی، همه میدونن تو اهواز چه اتفاقایی میفته، از اخلاقم صحبت نکن لطفا

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

أصفهان برای همیشه اخلاق را باخت

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

بابا شما اصفهانی ها همه آتیش گرفته بودید.کهکها

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

یه دونه اى داش فرید اونا زورشون میاد نبردنتون سلطان فوتسال خوزستانى داش فرید

رضا شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

دس خوش اقا فرییید گل شیری شیر….با تعصب با غیرت….

عشق.گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

شما نمیخواد از اخلاق حرف بزنی دیروز زنجیرت پاره شده بود با اون شکلت خجالت بکش

عشق.گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

خیلی خیلی رو داری راست میگند وولکا پرو هستند واقعا حقیقته

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

گیتی باید به شدت محروم بشه.اونها با حیثیت همه اصفهان بازی کردن.همه این رفتارها برنامه ریزی شده بود شک نکنین

حامد از تبریز یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۵۲

سلام، میخوام بدونم خودت که میگی تماشاگران خودتون فحاشی میکنن،تونستین جلوشون رو بگیرین که این کار زشت رو نکنند، معلومه که نمیشه یا به قول خودت از طرف باشگاه ازشون خواسته میشه که انجام بدن،، بالاخره یا خود جوش اینکارو میکنن یا از جایی نخ میگیرن،، شما هرموقع خودتون و تماشاگراتون رو درست کردین از بقیه هم انتظار داشته باشین،، همتون به هرقیمتی میخواین برنده باشین، پس بهتره اینقدر جو گیر نشی آقای نمازی، همه میدونن تو اهواز چی به سر تیمها میارین،،

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۰۹

مرد باش با اسم شهرت کامنت بزار
از تبریزیهای با غیرت مایه نزار
شما اگر غیرت داشتید جوانمردانه بازی میکردید

علی یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

آقای علی افضل لطفا اینقدر نظرات خودت را با نام این و اون ننویس