کد خبر : 83370
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 12:08
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری در هیات رئیسه دخالت می کند/ حرمت امضا رئیس فدراسیون را نگه نمی دارند

افتخاری در هیات رئیسه دخالت می کند/ حرمت امضا رئیس فدراسیون را نگه نمی دارند
عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال گفت: این که آقای افتخاری برای اینکه کدام عضو هیات رئیسه به جلسه بیاید و کدامیک نیاید گزینش می کند، چیزی جز دخالت معنا نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال گفت: این که آقای افتخاری برای اینکه کدام عضو هیات رئیسه به جلسه بیاید و کدامیک نیاید گزینش می کند، چیزی جز دخالت معنا نمی دهد.
حامد نجفی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جلساتی در هیات رئیسه اخیرا تشکیل می‌دهند که آقای مشاور کمیته فوتسال به صورت سلیقه‌ای مشخص میکنند که فلانی بیاید و فلانی نیاید در صورتیکه تمامی اعضا آن از رئیس فدراسیون ابلاغ دارند و یک مشاور نمیتواند برای آن تعیین تکلیف کند.
وی افزود: صحبت‌هایی از پشت پرده این اتفاقات مبنی بر اینکه برخی دنبال بافتن کلاهی از نمد هیات رئیسه برای خود که اکنون بدون جایگاه هستند شنیده‌ام که امیدوارم صحت نداشته باشد اما چنانچه صحت داشته باشد و همه اقدامات اخیر عامدانه باشد، حرفهای زیادی برای گفتن خواهم داشت.
عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال تاکید کرد: نتیجه فوتسال گزینشی و سلیقه‌ای اتفاقاتی است که کار را از دست کمیته فوتسال هم مثل وقایع اخیر درآورده است و باید آن را کنترل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.