کد خبر : 83427
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 17:14
-

سلیمانی:صلاحیت صدور ، ضبط و باطل کردن کارت بازیکنان برعهده کمیته فوتسال است /برخی سرپرستان و مربیان از عواملی هستند که بازیکنان را تحریک می‌کنند

سلیمانی:صلاحیت صدور ، ضبط و باطل کردن کارت بازیکنان برعهده کمیته فوتسال است /برخی سرپرستان و مربیان از عواملی هستند که بازیکنان را تحریک می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،کاظم سلیمانی از افتتاح ساختمان کمیته فوتسال آسیا در تهران خبر داد و افزود: کفاشیان رئیس این کمیته در AFC است و قرار است مقر و پایگاه فوتسال در سطح قاره کهن در تهران مستقر شود. وی ادامه داد: تمام مدیریت‌های فوتسال آسیا از اینجا برنامه‌ریزی می‌شود ضمن اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،کاظم سلیمانی از افتتاح ساختمان کمیته فوتسال آسیا در تهران خبر داد و افزود: کفاشیان رئیس این کمیته در AFC است و قرار است مقر و پایگاه فوتسال در سطح قاره کهن در تهران مستقر شود.

وی ادامه داد: تمام مدیریت‌های فوتسال آسیا از اینجا برنامه‌ریزی می‌شود ضمن اینکه این پایگاه می‌تواند در زمینه استعدادیابی، آموزش و برنامه‌ریزی برای رقابت‌های مختلف فوتسال وارد عمل شده و تصمیم‌گیری کند. بر همین اساس یک ساختمان جدید در جوار ساختمان فعلی کمیته فوتسال آسیا خریداری شده و به همین منظور هفته آینده افتتاح خواهد شد.

سلیمانی در مورد آخرین تصمیم‌گیر‌ی‌های انجام شده برای دیدار حفاری و گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال گفت: برخی اعتراض کرده بودند که چرا کمیته فوتسال کارت بازیکنان را ضبط کرده است که در توضیح این مسئله باید بگویم همانطور که صلاحیت صدور کارت بازیکنان برعهده کمیته فوتسال است ضبط و باطل کردن آن نیز در صلاحیت همین کمیته خواهد بود.

سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال از توقیف کارت بازی حسین حسینی دروازه‌بان دوم گیتی‌پسند خبر داد و افزود: قرار است پرونده این بازیکن نیز به کمیته انضباطی ارجاع داده شده چون طبق تحقیقاتی که داشتیم او یکی از عوامل درگیری در مسابقه بود.

وی همچنین در مورد دفاع سفت و سخت گیتی‌پسند از جاوید تاکید کرد: داور و ناظر بازی گزارش شدیدی را علیه او نوشته بودند و اینطور ذکر شده بود که تمام عوامل درگیری و آشوب بعد از بازی به خاطر رفتارهای جاوید بوده است. اگر او در آن زمان جلوی کادر فنی حفاری آن رفتارها را نمی‌کرد به هیچ وجه تماشاگران تحریک نمی‌شدند. متاسفانه عمل او زشت و نابه جا بود و ما از بازیکنان ملی‌پوش و بزرگ انتظار داریم که افتاده و الگوی سایر بازیکنان باشند.

سلیمانی که در مورد اتفاقات دیدار گیتی‌پسند و حفاری و جلوگیری عابدین بازیکن نیمکت‌نشین گیتی‌پسند از گل حتمی حریف صحبت می‌کرد، ادامه داد: هرچند که متاسفانه برخی سرپرستان و مربیان ما نیز یکی از عواملی هستند که بازیکنان را تحریک می‌کنند. در این بین کادر فنی گیتی‌پسند عابدین را تحریک کرده است تا این کارها را انجام دهد هرچند که آنها از قوانین خبر دارند اما متاسفانه قوانین منفی را اجرا می‌کنند.

وی گفت: بازیکن جرات نمی‌کند بدون اجازه مربی کاری بکند و قطعا کار عابدین با هماهنگی انجام شده است. بنابراین از کمیته انضباطی در خواست می‌کنم تا کادر فنی گیتی‌پسند، سرمربی و بازیکن آنها را به همراه ناظر و داور بازی دعوت کرده تا به یک جمع‌بندی برسد.

سلیمانی گفت: حرکاتی را از مربی این تیم دیدم که احساس می‌کنم شاید بازیکن اغفال شده است چون اگر بازیکن را توجیه می‌کردند که این حرکت می‌تواند محرومیت طولانی‌مدت و جریمه زیادی داشته باشد او هرگز دست به این کار نمی‌زد و این از عدم تدبیر عوامل باشگاه است.

سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال افزود: از سال آینده از بازیکنان و عوامل باشگاه‌ها مدارک تحصیلی، سوابق تحصیلی و سوءپیشینه می‌خواهیم تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود. الان برای افتتاح یک مغازه شهرداری ده‌ها پارامتر را تعیین می‌کند اما ما باشگاه‌های به این عظمت را دست یک مربی و سرپرست می‌دهیم که هیچ سوابقی ندارند.

وی افزود: برخی باشگاه‌های ما در لیگ دسته اول یا حتی لیگ برتر فقط تیم هستند و هیچ سابقه‌ای جز گزارش بازی ندارند. مثلا یک اساسنامه یا آیین‌نامه انضباطی برای باشگاه خود داشته باشند. ما بخشنامه صادر کردیم تا تمام تیم‌ها تبدیل به باشگاه شده و اساسنامه خود را بیاورند چون معتقدم با این کار مشکلات عدیده حل خواهد شد.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

کاظم ۲رو

طرفدار گیتی یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

قسم میخورم از این به بعد تو اصفهان بیاد بهش میگیم کاظم ۲رو,
این لغب بهش میاد