کد خبر : 83490
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395 - 13:09
-

ناظم الشریعه:کار عابدین خارج از اصول حرفه ای بود/ بازیکنان زیادی داریم که مثل طیبی می‌توانند لژیونر شوند/ حضور ملی‌پوشان در گیتی‌پسند هم خوب است و هم بد!

ناظم الشریعه:کار عابدین خارج از اصول حرفه ای بود/ بازیکنان زیادی داریم که مثل طیبی می‌توانند لژیونر شوند/ حضور ملی‌پوشان در گیتی‌پسند هم خوب است و هم بد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص نشست هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و در آن برنامه تیم ملی را ارائه داده و از آن دفاع کردیم. تنها مسئله باقی مانده نامشخص بودن تاریخ شروع لیگ سال آینده است. وی در مورد برنامه تیم‌ ملی برای دیدارهای دوستانه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص نشست هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و در آن برنامه تیم ملی را ارائه داده و از آن دفاع کردیم. تنها مسئله باقی مانده نامشخص بودن تاریخ شروع لیگ سال آینده است.
وی در مورد برنامه تیم‌ ملی برای دیدارهای دوستانه گفت: برنامه تیم ملی بر اساس «فیفا دی» است. بازی با اوکراین و روسیه را در پیش داریم و پس از آن در اسفند برنامه تیم امید پیگیری می‌شود، در سال آینده هم در فروردین با فرانسه بازی می‌کنیم و اردیبهشت هم تیم امید برنامه دارد و در شهریور هم بازی‌های داخل سالن را در پیش داریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد اتفاقی که در پایان بازی گیتی‌پسند مقابل حفاری افتاد عنوان کرد: کاری که عابدین انجام داد اصلاً خوب نبود و خارج از اصول حرفه‌ای و اخلاقی بود.
ناظم‌الشریعه در مورد سطح فنی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: خدا را شکر لیگ خوبی داریم و بازی‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود و تیم‌های قدرتمندی در آن حضور دارند که باعث پویایی لیگ شده است.
وی در مورد حضور اکثر بازیکنان تیم ملی در گیتی‌پسند اظهار داشت: این موضوع از این جهت خوب است که با توجه به فرصت کم تمرینات تیم ملی، بازیکنان در تیم باشگاهی با هم هماهنگ می‌شوند ولی از جهتی باعث می‌شود رقابت‌ در لیگ برتر برای سایر تیم‌ها سخت شود و جذابیت بازی‌های لیگ برتر را می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد گلزنی حسین‌ طیبی در لیگ قهرمانان اروپا خاطر نشان کرد: حسین طیبی بازیکن خوبی است و علاقه زیادی به او و بازی‌اش دارم. خوشحال شدم که توانست در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. سطح طیبی بالاتر از این است و می‌تواند باز هم پیشرفت کند.
وی در پایان گفت: بازیکنان دیگری هم داریم که می‌توانند به سطح اول فوتسال دنیا برسند و در لیگ‌های معتبر بازی کنند. جاوید، حسن‌زاده، اسماعیل‌پور، محمدی و… بازیکنانی هستند که لیاقت لژیونر شدن دارند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Omid دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

آخه این چکاره هستش. لیست تیم ملی رو اسطوره حسن زاده ۳ روز دیگه اعلام میکنه .بابا برو همون دایتی،صدرا.اخه تورو چه به تیم ملی…
انگار باورش شده این یه کاره ای هست تو چون جرات حرف زدن و جنمشو نداری گذاشتنت مربی تو مربا هم نیستیی..
خخخخخخخخخخخخ

امین سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۳:۱۸

انصافا تو از رو نمیری؟؟؟خجالت نمیکشی؟؟؟تا کی میخوای ادامه بدی؟؟

بي نام دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

استاد…مهدی جاوید اول باید اخلاقش رو درست کنه بعد لژیونر بشه با این اخلاق و غرور در آینده به مشگل میخوره بازیکن مگه انقدر خودخواه میشه

علی سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۱۹

آقای علی افضل لطفا با نام امید کامنت نذار

Omid سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

آخه من بتو چی بگم ۱.علی آقا افضل. ۲.علی آقا اصلا ناظم ( سرایدار)امثالش رو آدم حساب نمیکنه چه برسه به اینکه بخواد راجبش نطر بده .۳. اون روزی که علی آقا تو تیم ملی بود این ناظم (سرایدار) تو دسته ۵ شیراز تیم مدرسه دخترونه تمرین میداداگه شک داری رزومه ای که پایگاه خبری ازش گذاشت رو برو بخون .۴. بعدشم مگه من دروغ گفتم تو تلوزیون همه دیدن شاید شما ندیدی برو ببین.

علی سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

علی آقای افضل من که چیزی نگفتم!!!گفتم با نام امید کامنت نذار لطفا. چرا مثل موقعی که کنار زمین هستی جوش میزنی؟خدای نکرده این همه جوش میزنی سقط میشیا

Omid سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

ببین من مردم با اسم و ایمیل خودم کامنت میزارم نیازی نیست کسی با اسم کسی پیام بزاره اون سرایدار در حد منم نیست که بخوام واسش کلمنت بزارم مهران عالیقدر ولی تو امثال تو آنقدر بد بختین که از اسم خودتونم فراری هستین یادت باشه دیگه تهمت نزنی.اینم برات گذاشتم که نگی مردم مثل خودتونن شما آنقدر خارو خفیفین که هر کی اسمتونو میاره میآین اسم ماهارو بد نام میکنین این رو بت گفتم که بدونی تو و امثال شما در حدی نیستین که اسم سلطان علی افضل رو لبتون بیاد دفعه آخرت باشه که تهمت میزنی والا ….

نام ... چهارشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

امیدتوکجای فوتسال هستی که نظرمیدی بگوچقدرپول گرفتی انقدرکامنت چرت وپرت بنویسی

Omid چهارشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

یک‌ ضرب المثل قدیمی اصفهانی هست که میگه :
تخت فولاد تخت داره.
……دن وقت داره…
شما را فقط به این مثل دعوت کردم و درود مارم مهران جان به بابا سریدارت برسون و در آخر ستاره بچینی پارتی بازی کنین سوغاتی فدراسیون ببرین هر روز به آیت الهی زنگ بزنین آگه واسه تیم ملی تو سر تونم زدن هیچی نگین مفتی کار کنین بوس بوس خدافظظظ

نام چهارشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

امید جان دلبندم تو الان فقط یه قالب یخ لازم دارى برى تا صبح روش بخوابى حالت جا بیاد !! یخ بمالى ستاره بچینى بوس بوووس!!

علی پنجشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۰۳

علی آقای افضل از شما هیچ کاری بعید نیست

نام ... چهارشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

اقای ناظم بهترین مربیه