کد خبر : 83475
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395 - 12:15
-

سوری خطاب به خوراکچی: کافر همه را به کیش خود پندارد!

سوری خطاب به خوراکچی: کافر همه را به کیش خود پندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های مقاومت البرز و تاسیسات دریایی تهران در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که کادرفنی تاسیسات به قطع سه باره اسکوربورد در سالن مقاومت اعتراض داشت. ابراهیم سوری سرپرست تیم مقاومت البرز در این باره توضیح داد: هدف از مصاحبه آقایان شمسایی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های مقاومت البرز و تاسیسات دریایی تهران در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که کادرفنی تاسیسات به قطع سه باره اسکوربورد در سالن مقاومت اعتراض داشت.
ابراهیم سوری سرپرست تیم مقاومت البرز در این باره توضیح داد: هدف از مصاحبه آقایان شمسایی و خوراکچی، نشانه گرفتن حیثیت باشگاه مقاومت بوده است. هیچ کس نمی تواند به فرهنگ مقاومت توهین کند. ما در سه سال حضورمان در لیگ برتر، به جز یک بار که به دلیل مشکل مالی در بازی مقابل گیتی پسند شرکت نکردیم، هیچ کار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی نداشته ایم.
وی افزود: مگر ما تعیین می کنیم که وسایل الکترونیک چه زمان خراب شوند؟ داور و ناظر بازی دو بار قبل از بازی اسکوربورد را چک کرده اند و مشکلی نداشته است. آقای شمسایی می گوید این کارها قدیمی شده است اما دوستان خودشان این کارها را قدیمی کرده اند. آقای خوراکچی دو سال قبل در ساوه همین کار را انجام داد. پس باید بگوییم خوراکچی عمدا این کار را انجام داده است؟ او می گوید اسکوربورد سه بار عمدا قطع شده اما اسم نمی آورد. منظورش کیست؟ ایراد دستگاه را که نمی توان به کسی ارتباط داد.
سوری در ادامه با اشاره به ضرب المثلی، خطاب به خوراکچی گفت: «کافر همه را به کیش خود پندارد». باشگاه مقاومت به عنوان باشگاه ارزشی هیچ گاه به دنبال نتیجه گیری از راه نادرست نبوده است و تحت هیچ شرایطی از راه غیر ورزشی وارد نمی شویم. تیم ما و همه بازیکنانش بسیجی اند و از دایره اخلاق خارج نمی شویم.
سرپرست باشگاه مقاومت در پایان تاکید کرد: آقای شمسایی و خوراکچی به عنوان قدیمی های فوتسال نباید طوری مصاحبه کنند که کسی بخواهد جواب آن ها را بدهد. ما یک بار جواب محترمانه به آن ها دادیم. بار دوم محکم تر پاسخ ادعاهای بی اساس را می دهیم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

حق با آقای نوری هستش.ولی خوراکچی هم منظور بدی نداشته

البرز دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

برادر نورى عزیز خودت رو ناراحت نکن اینا شمسایى و خوراکچى فکر میکنند همه مثل خودشون هستند که بخاطر یک امتیاز همیشه دعوا میکنند و به هر کارى تو فوتسال دست میزنند اینا رو دیگه همه تو فوتسال میشناسند خودتو ناراحت نکن برادر

نام ... دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

اقای نوری میشه بپرسم کجای فوتسال این مملکت بودیتا حالاکه در باره بزرگان فوتسال صحبت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور به خودت اجازه میدی اینطورمصاحبه کنی اقای نماینده باشگاه اخلاقی و بسیجی مقاومت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی باشگاه مقاومت کرج که به قول شما اخلاق مداره باید این حرفارو بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسين دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

این خوراکچی خدای حاشیس چرا این کارارو میکنه شما به دل نگیر ایشونو همه میشناسن

مجتبی دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

درود بر شما
یادش بخیر توی همین فصل وقتی تیم مقاومت اومده بود ساری و در حالی که از تیم شهروند بازی و باخته بود بعد بازی وقتی رفته بودم سمت آقای فلاح سرمربی مقاومت و ازشون خواستم یک عکس یادگاری باهاشون بگیرم در حالی که بازی رو واگذار کرده بودن ولی با روی خوش و برخوردی بسیار عالی عکس یادگاری رو گرفتن
بنظر من تیم مقاومت تیم واقعا کم حاشیه ای هست

نام ... دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

ببخشید سرپرست مقاومت اقای ابراهیم سوری.