کد خبر : 83869
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 13:20
-

رعدی:تاسیسات به این برد نیاز داشت/در نیم فصل سه بازیکن جذب می کنیم/داوری تاثیری در باخت ما نداشت

رعدی:تاسیسات به این برد نیاز داشت/در نیم فصل سه بازیکن جذب می کنیم/داوری تاثیری در باخت ما نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی سرمربی شهروند ساری بعد از شکست مقابل تیم تاسیسات دریایی در هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال گفت: بازی بسیار زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم که بازیکنان تلاش کردند یک مسابقه فوتسال خوب به نمایش بگذارند. به تیم تاسیسات برای این پیروزی تبریک می گویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی سرمربی شهروند ساری بعد از شکست مقابل تیم تاسیسات دریایی در هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال گفت: بازی بسیار زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم که بازیکنان تلاش کردند یک مسابقه فوتسال خوب به نمایش بگذارند. به تیم تاسیسات برای این پیروزی تبریک می گویم. به هر حال آخرین مسابقه خود را در زمین حریف برگزار کردیم و برای تساوی و باخت به تهران نیامدیم اما تاسیسات به این برد نیاز داشت.
وی افزود: با برنامه وارد زمین شدیم تا آخر مسابقه هم با همین برنامه پیش رفتیم. ۲ دقیقه آخر مسابقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و برای تلاش همه بازیکنان تیم از آنها تشکر می کنم.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به قول نجاریان مدیر این باشگاه برای ایجاد تغییرات در نیم‌فصل گفت: در تعطیلات نیم‌فصل حداقل سه بازیکن جذب می‌کنیم. شهروند با کمبود بازیکن روبرو است و در ۶ بازی اخیر با هفت بازیکن به میدان رفت و از ۲ تا سه بازیکن جوان هم استفاده کردیم، به همین علت فشار زیادی به تیم و بازیکنان در مسابقات وارد شد.
رعدی افزود: در لیگ برتر فوتسال فشردگی وجود دارد که به ضرر تیم هاست اما این شرایط برای همه یکسان است. در مجموع با پیشرفت فوتسال به موفقیت تیم ملی کمک شود.
وی در خصوص داوری مسابقه با تیم تاسیسات دریایی گفت: داوری این مسابقه بسیار خوب بود. اگر داوری ها خوب هم نباشد به ما ارتباطی ندارد چون ما باید ترکیب تیم را بچینیم و نتیجه بگیریم. داوری تاثیری در باخت تیم ما نداشت و حتما اشتباه از من بوده است.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره مسابقه تیم ملی با روسیه افزود: امیدوارم تیم ملی در این مسابقه موفق باشد و به عنوان تماشاگر تیم ملی را تشویق می کنم، امیدوارم در هر مرحله پیشرفت کند. هر کمکی از من بخواهند در خدمت تیم ملی هستم.
منبع:واحد مرکزی خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.