کد خبر : 83740
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:02
دسته‌بندی نشده
-

لک:نیم فصل اول در ۱۳ هفته بدون شکست بودیم !/یاسین پیشرو از لاک دفاعی خارج شد، توانستیم گل های بیشتری بزنیم

لک:نیم فصل اول در ۱۳ هفته بدون شکست بودیم !/یاسین پیشرو از لاک دفاعی خارج شد، توانستیم گل های بیشتری بزنیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: می دانیم که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و باید در نیم فصل دوم با قدرت ادامه دهیم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: می دانیم که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و باید در نیم فصل دوم با قدرت ادامه دهیم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.
رضا لک جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتسال یاسین پیشرو و گیتی پسند اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نیم فصل اول در ۱۳ هفته بدون شکست بودیم و برای قهرمانی باید با تقویت فنی و روحی به روند خوب تیمی خود ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه با وجود از دست دادن برخی بازیکنان در هفته های گذشته بازی خوبی را در برابر تیم یاسین پیشرو انجام دادیم، گفت: می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم، اما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کرده و گل های خوبی زدیم.
سرمربی گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازی خوبی خارج از خانه داشتیم، اظهار داشت: وقتی که یاسین پیشرو از لاک دفاعی خارج شد، توانستیم گل های بیشتری بزنیم و به اهداف خود دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

بابا یکى این لک رو از خواب بیدار کنه !! بازى با حفارى۶-٠ باختین و آبروى فوتسال ایران رو هم بردید براى همینه که میگن لک تو اون تیم کاره اى نیست حالا معلوم شد چرا؟؟!!!

طرفدار گیتی شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

اون باخت را که مافیا زدند به نام گیتی وگرنه ما بدون بختیم اینکارا کردند که لیگ جذاب شه