کد خبر : 83959
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 17:34
-

مرتضایی: فرش‌آرا در نیم فصل دوم متحول می‌شود/ بهانه‌ای برای نتایج ضعیف‌مان در نیم فصل نخست نداریم

مرتضایی: فرش‌آرا در نیم فصل دوم متحول می‌شود/ بهانه‌ای برای نتایج ضعیف‌مان در نیم فصل نخست نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجیدمرتضایی پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ساوه در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: بازی خوبی برای تماشاگران و دیدار تلخی برای بازیکنانم بود. به نظر من در نیمه نخست این جدال عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه دوم توانستیم با استفاده از موقعیت ایجاد شده به گل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجیدمرتضایی پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ساوه در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: بازی خوبی برای تماشاگران و دیدار تلخی برای بازیکنانم بود. به نظر من در نیمه نخست این جدال عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه دوم توانستیم با استفاده از موقعیت ایجاد شده به گل برسیم اما این پیروزی دوام نداشت و در اواخر بازی طی دو دقیقه غافلگیر شدیم و از تیم ساوه شکست خوردیم.
وی ادامه داد: حفظ تک گل در نیمه دوم لطمه بزرگی به تیم زد و باعث شد فرش آرا حملات کمتری انجام دهد و در اواخر نیمه دوم بازی از هجوم‌های تیم شهرداری ساوه غافگیر شدیم که به نظر من این موضوع باعث شد نتیجه را به تیم خوب شهرداری ساوه واگذار کنیم.
مرتضایی درباره داوری گفت: به نظر من در دیدارهایی که پخش زنده است، قضاوت‌های داوری حساس‌تر است ولی به هر حال داوری نقشی در شکست ما نداشت.
سرمربی تیم فرش آرا مشهد درباره ضعف در ضربات آخر تیمش بیان کرد: ضعف‌های فرش آرا در ضربات آخر هنوز برطرف نشده است. ما به دنبال پوشش نقاط ضعف در پست راس جلو هستیم که امیدواریم با جذب یک بازیکن خوب در این پست عملکرد خوبی را در نیم فصل دوم داشته باشیم و نتایج ارزشمندی را کسب کنیم.
مدرس بین‌المللی فوتسال درباره عملکرد تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر افزود: نیم فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم. بهانه‌ای درخصوص کسب نتایج ضعیف ندارم اما ما ۵ بازی سخت متوالی مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ داشتیم و به نظر من این موضوع باعث شد فشار زیادی را تیم متحمل شود، ولی وضعیت خوبی در نیم فصل دوم خواهیم داشت و به نظر من فرش‌‍آرای متحولی را در نیم فصل دوم می‌بینیم.
مرتضایی درباره جذب بازیکن در نیم فصل دوم اظهار کرد: باید ببینیم خروجی‌های تیم‌های لیگی به چه صورت است و از طرفی دیگر برای جذب بازیکن باید دید که باشگاه چه بودجه‌ای را به ما اختصاص می‌دهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.