کد خبر : 83753
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:06
-

کمالی:بازی مقابل تیم آماده ای مثل مس کار ساده ای نیست/ هدفی جز ماندن در لیگ برتر را نمی توانیم دنبال کنیم/نمی دانم معیار انتخاب ها در تیم امید چیست؟

کمالی:بازی مقابل تیم آماده ای مثل مس کار ساده ای نیست/ هدفی جز ماندن در لیگ برتر را نمی توانیم دنبال کنیم/نمی دانم معیار انتخاب ها در تیم امید چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز در خصوص دیدار مقابل مس سنگون گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مقابل یکی از بهترین های لیگ بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. مس سونگون جزو تیم های لیگ است که به خوبی بازی فوتسال را ارائه می دهد و بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز در خصوص دیدار مقابل مس سنگون گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مقابل یکی از بهترین های لیگ بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. مس سونگون جزو تیم های لیگ است که به خوبی بازی فوتسال را ارائه می دهد و بازی مقابل تیم آماده ای مثل مس کار ساده ای نیست.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج چند هفته اخیرمان تیم آماده ای داشتیم هرچند مصدومیت و محرومیت ها ما را تحت فشار قرار داد. نیمه نخست بازی را توانستیم با تساوی یک بر یک به رختکن برویم اما در نیمه دوم و اواخر این نیمه گل دوم را روی اشتباه فردی دریافت کردیم و تلاش هایمان در یکی دو دقیقه آخر نیمه که به سیستم پاورپلی روی آورده بودیم نتیجه نداد و بازی را دو بر یک باختیم.

کمالی اضافه کرد: در مجموع از بازی بازیکنانم با وجود غیبت چند بازیکن تاثیرگذار راضی هستم و امیدوارم با تلاش هایمان و بازگشت محرومان و مصدومان تیم به مرز پختگی خواهیم رسید و در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی را کسب خواهیم کرد.

کمالی درباره عملکرد تیمش در نیم فصل نخست مسابقات گفت: در کل با توجه به اینکه در ابتدای لیگ که پس از اتمام لیگ دسته اول فرصت کافی برای ریکاوری و بازگشت به شرایط مطلوب و زمان کافی برای جذب بازیکنان مورد نیاز را نداشتیم و محرومیت ها و مصدومیت هایمان توانستیم به هدفمان برسیم؛ هرچند که در نظر داشتیم با ۲۰ امتیاز نیم فصل را به اتمام برسانیم اما با ۱۷ امتیاز به کارمان در نیم فصل نخست پایان دادیم و در مجموع راضی هستیم و هدفی جز ماندن و تثبیت خودمان در لیگ برتر را نمی توانیم دنبال کنیم.

سرمربی ارژن در انتها درباره تشکیل اردوی تیم ملی امید و دعوت نشدن بازیکنان امید تیم فوتسال ارژن گفت: ما در حال حاضر بازیکنان امید خوبی داریم و حتی حمید قهرمانی بازیکنی که رده سنی ۷۶ است و در لیگ برتر برایمان بازی کرده، دعوت نشده است، من نمی دانم معیار این انتخاب ها چیست، به ما اعلام کردند که بازیکنان خود را معرفی کنید؛ ولی پس از معرفی ما هنوز اتفاقی رخ نداده و از بازیکنان دعوت به عمل نیامده است. از صانعی که بزرگ فوتسال ایران هست درخواست میکنم که بزرگتری کرده و به بازیکنان امید ارژن نگاهی بیاندازد و با دعوت از این بازیکنان، آن ها را مورد آزمایش قرار دهد که بی شک این بازیکنان آینده فوتسال ایران هستند.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.