کد خبر : 84044
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 13:14
-

ترابیان: امیدوارم فردا تیم های دوم و سوم جهان دیداری تماشایی به نمایش بگذارند/اصفهان گزینه میزبانی مسابقات زیر ۲۰ سال شد

ترابیان: امیدوارم فردا تیم های دوم و سوم جهان دیداری تماشایی به نمایش بگذارند/اصفهان گزینه میزبانی مسابقات زیر ۲۰ سال شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون، عباس ترابیان- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: بالاترین سطح فعلی در دنیا و در بخش فوتسال سطح سه است که قصد داریم این دوره را از فردا به مدت دو هفته و در تهران برگزار کنیم. از زمانی که بخش های آموزشی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون، عباس ترابیان- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: بالاترین سطح فعلی در دنیا و در بخش فوتسال سطح سه است که قصد داریم این دوره را از فردا به مدت دو هفته و در تهران برگزار کنیم. از زمانی که بخش های آموزشی فوتسال و فوتبال از یکدیگر جدا شد و هر کدام با عنوان آموزشی جدا از یکدیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، دور های آموزشی به سه بخش سطح یک، سطح دو و سطح سه تقسیم شد.
وی ادامه داد: در سطح یک و مخصوصا سطح دو اکثر مربیان باشگاهی و ملی کشورمان فعالیت دارند. اما درجه سه که بالاترین سطح مربیگری در فوتسال است و در بسیاری از قاره ها مخصوصا آفریقا این دوره هنوز برگزار نشده است، قصد داریم تا یک دوره آموزشی دو هفته ای را برگزار کنیم. در واقع بعد از اروپا و کشور مالزی، ایران پیشرو کشورهای آسیایی در برگزاری این دوره است.
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه بیان کرد: در بخش اول که از صبح فردا در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود در خصوص برنامه های تئوری و موارد مربوط به بدنسازی است که علی تارقلی زاده به عنوان مدرس AFC تدریس این بخش را برعهده دارد. همچنین  موارد مربوط به بحث روحی و روانی بازیکنان در نیمه بازی و پایان مسابقه توسط حسین شمس، بحث استراتژی دفاعی در فوتسال توسط ناصر صالح، در بخش بازاریابی دکتر کاظمی، در بخش داوری نیز علیرضا سهرابی، در بخش حرفه ای سازی باشگاهها سهیل مهدی  و در بخش مدیریت تیم عباس ترابیان را تدریس خواهند کرد.
وی گفت: از هفته دوم ویکتور هرمانس هلندی یکی از سرشناس ترین اساتید فوتسال جهان موارد فنی مربوط به سطح سه فوتسال را تدریس خواهد کرد. به جرات می توان گفت که در دنیا حدود ۴۰ نفر از مربیان دارای مدرک مربیگری درجه سه فوتسال هستند.
وی گفت: هنوز میزبان اولین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا مشخص نیست . ایران و تایلند در خواست میزبانی این بازیها را اعلام کرده اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره هنوز تصمیمی نگرفته است. ما اصفهان را برای برگزاری این دوره از مسابقات معرفی کرده ایم و منتظر اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی هستیم.
ترابیان در پایان درباره تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: این تیم دو بازی دوستانه با روسیه برگزار خواهد کرد و در صدد آن هستیم تا بازیهای دیگری را برایشان هماهنگ کنیم. با قزاقزستان برای انجام بازی دوستانه رایزنی کرده ایم اما در تاریخی که ما درخواست بازی داشتیم، قزاقستان اعلام کرد که درگیر جام ملتهای اروپا است اما پس از پایان مسابقاتش، حتما برای برگزاری دیدار با ایران اقدامات لازم را انجام خواهند داد. امیدوارم فردا تیم های دوم و سوم جهان دیداری تماشایی به نمایش بگذارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.