کد خبر : 84236
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 18:18
-

تاج:آکادمی فوتسال تا ۴ ماه دیگر احداث می‌شود/پاداش فدراسیون را به زودی به بازیکنان می دهیم

تاج:آکادمی فوتسال تا ۴ ماه دیگر احداث می‌شود/پاداش فدراسیون را به زودی به بازیکنان می دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج بعد از دیدار فوتسال ایران و روسیه گفت: این تیم که الان مقابل روسیه بازی کرد تیم سوم دنیاست. اگر همه اتفاقات برای توسعه این تیم نیفتد این تیم سقوط خواهد کرد مانند ژاپن که زمانی بهترین تیم آسیا بود اما الان از آن خبری نیست و ما نمی‌خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج بعد از دیدار فوتسال ایران و روسیه گفت: این تیم که الان مقابل روسیه بازی کرد تیم سوم دنیاست. اگر همه اتفاقات برای توسعه این تیم نیفتد این تیم سقوط خواهد کرد مانند ژاپن که زمانی بهترین تیم آسیا بود اما الان از آن خبری نیست و ما نمی‌خواهیم مانند ژاپن شویم.

وی ادامه داد: کارهای فوتسال انجام شده و من و مجموعه‌ام تلاش خود را کرده‌ایم تا سرمایه گذاری روی این رشته انجام دهیم که دو مورد آن شاملایجاد آکادمی فوتسال که در چهار ماه آینده کار آن تکمیل می شود که مشابه این آکادمی در آسیا بسیار کم است.دو اینکه یک ساختمان قبلا خریده بودیم و یکی دیگر نیز تازه خریدیم تا روی هم دو ساختمان اداری برای فوتسال داشته باشیم و همچنین یک سالن را که در کمپ تیم‌های ملی بود کفپوش کردیم که تیم‌های بزرگ را برای انجام بازی‌های تدارکاتی به این سالن بیاوریم. این‌ها کارهای سخت‌افزاری فوتسال است که باید انجام شود تا این رشته توسعه پیدا کند من خوشحالم که روسیه به ایران آمده و تیم‌های بزرگ دیگر نیز باید به ایران بیایند تا بتوانیم بازی‌های خوبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم.

وی درباره پاداش بازیکنان فوتسال نیز گفت: درست است وزارت مبلغی را به عنوان پاداش به حساب بازیکنان واریز کرده و ما نیز در روزهای آتی پاداش فدراسیون را به بازیکنان خواهیم داد. همچنین اعضای خارجی کادر فنی مانند کارلوس کی‌روش حقوق‌شان را کامل دریافت کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت، حقوق اعضای داخلی کادر فنی پرداخت نشده است. همچنین به خاطر این  عدم حمایت‌ها ما به سایر تعهدات‌مان مانند توسعه ورزش بانوان و همچنین حقوق داوران فوتسال نتوانستیم عمل کنیم. ما این مسئله را از دولت پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم هرچه زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.