کد خبر : 84128
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 11:24
-

تارقلی زاده:کلاس‌های مربیگری حال حاضر بالاترین سطح را دارد/حسن زاده در نزدیک ترین مسابقات پیش رو جایزه اش را می گیرد

تارقلی زاده:کلاس‌های مربیگری حال حاضر بالاترین سطح را دارد/حسن زاده در نزدیک ترین مسابقات پیش رو جایزه اش را می گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی تارقلی‌زاده در مورد برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری فوتسال در ایران گفت: این اولین دوره کلاس‌های پیشرفته کنفدراسیون فوتبال آسیا است که به نام ایران ثبت می‌شود که جا دارد بابت این اتفاق به فوتسال ایران تبریک بگوییم. این کار از سال ۲۰۰۵ آغاز شده و کلاس‌ها به صورت پیشرفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی تارقلی‌زاده در مورد برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری فوتسال در ایران گفت: این اولین دوره کلاس‌های پیشرفته کنفدراسیون فوتبال آسیا است که به نام ایران ثبت می‌شود که جا دارد بابت این اتفاق به فوتسال ایران تبریک بگوییم. این کار از سال ۲۰۰۵ آغاز شده و کلاس‌ها به صورت پیشرفته تا به امروز ادامه دارد. اکثر سرمایه‌های کشور و افرادی که جزو استعدادهای مربیگری در ایران هستند در این کلاس‌ها حضور دارند. این کلاس‌ها براساس محتوای درسی و لیگ کشور برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این کلاس‌ها بالاترین سطح را در دنیا دارد عنوان کرد: ما ۶ کنفدراسیون مختلف در سطح جهان داریم. ما از لحاظ درسی پرولایسنس را داریم و در مقایسه با منابع کشورها و کنفدراسیون‌های دیگر AFC از لحاظ تدریس بالاترین رنکینگ را به خود اختصاص داده است که در این شرایط نه تنها در ایران بلکه در اروپا هم به این سطح نرسیده‌اند.

تارقلی‌زاده در رابطه با اینکه اصغر حسن‌زاده جایزه سال ۲۰۱۴ خود را هنوز دریافت نکرده است، عنوان کرد: شما مطمئن هستید که او جایزه‌اش را نگرفته است. معمولا برای دادن جوایز محلی را مشخص می‌کنند. نزدیک‌ترین مسابقات پیش رو یا نزدیک‌ترین اتفاقی که قرار است بیفتد برای دعوت از بازیکن در نظر گرفته می‌شود تا او با حضور در آنجا جایزه خود را از کنفدراسیون بگیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.