کد خبر : 84234
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 18:15
-

۷ بازیکن و سرپرست تماشاگر شدند/ لباس جیووا همچنان بر تن ملی‌پوشان

۷ بازیکن و سرپرست تماشاگر شدند/ لباس جیووا همچنان بر تن ملی‌پوشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در نخستین دیدار دوستانه در تالار هندبال به مصاف هم رفتند. حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است: سیدرضا افتخاری، محمدرضا ساکت، سید مناف هاشمی،‌ حسن کامرانی فر و رییس کمیته فوتسال روسیه در جایگاه ویژه و عباس ترابیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در نخستین دیدار دوستانه در تالار هندبال به مصاف هم رفتند. حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:

سیدرضا افتخاری، محمدرضا ساکت، سید مناف هاشمی،‌ حسن کامرانی فر و رییس کمیته فوتسال روسیه در جایگاه ویژه و عباس ترابیان از روی سکوی تماشاگران ناظر این بازی بودند.

مرتضی فراهانی، رحمان صارمی، امیر الوندی، میثم خیام، میثم برمشوری، سعید سروری و محمد بنی‌اسدی هفت ملی‌پوشی بودند که در این بازی روی نیمکت حضور نداشتند.

کریمیان سرپرست تیم ملی نیز روی نیمکت ننشسته بود و از روی سکوی تماشاگران بازی را تماشا کرد.

با وجود اعتراض‌های زیاد به البسه ملی‌پوشان در جام جهانی، همچنان از برند جیووا برای تیم ملی فوتسال استفاده شد و بازیکنان در این بازی نیز لباس‌های این شرکت را به تن کردند.

اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی همچون جام جهانی در یک ترکیب بازی نمی‌کنند و این نشانگر وجود اختلاف بین این دو است.

علیرضا صمیمی دروازه‌بان اول ایران در جام جهانی در بازی امروز درون دروازه ایستاد. این در حالی است که ناظم‌الشریعه پیش از بازی از اجرای سیستم چرخشی در درون دروازه خبر داده بود و به این ترتیب انتظار می‌رود در بازی فردا سپهر محمدی از دروازه ایران محافظت کند.

جایگاه ویژه ورزشگاه بسیار شلوغ بود به شکلی که سیانکی گزارشگر بازی کار دشواری را پیش رو داشت. در این جایگاه خبرنگاران، پیشکسوتان و مسئولان در کنار هم بازی را تماشا کردند و گزارشگر بازی هم در گوشه‌ای از جایگاه به گزارش بازی پرداخت.

طرح یوزپلنگ ایرانی برای اولین بار بر روی لباس فوتسالیست‌ها نقش بست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.