کد خبر : 84367
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 13:11
-

واکنش کمیته فنی فوتسال به نظر کفاشیان و بازگشت شمسایی به تیم ملی

واکنش کمیته فنی فوتسال به نظر کفاشیان و بازگشت شمسایی به تیم ملی
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید برای بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی باید با خود این بازیکن صحبت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بحث بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال از زمانی به صورت جدی مطرح شد که برزیلی ها بعد از خداحافظی «فالکائو»، مجددا وی را به تیم ملی دعوت کردند تا رکورد گل های ملی فوتسال را که در اختیار شمسایی است، بشکند.

در همین ارتباط بحث بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال دوباره مطرح شد. حتی شمسایی خودش اعلام کرد اگر فدراسیون فوتبال دوست دارد این رکورد در ایران بماند، می تواند با دعوت از وی برای چند مسابقه با تیم های درجه دوم و سوم و گلزنی در این مسابقات، فاصله خود را با فالکائو بیشتر کند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به این بحث، توپ را به زمین فدراسیون فوتبال انداخت و تصمیم گیری آنرا به علی کفاشیان و مهدی تاج واگذار کرد.

علی کفاشیان هم در گفتگویی اعلام کرد اگر شمسایی بخواهد به تیم ملی بازگردد، کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره آن اعلام نظر می کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اینکه نظرش برای بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال چیست؟ گفت: در این ارتباط باید کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد. من نمی توانم از طرف سایر اعضا هم نظر بدهم.

وی افزود: ضمن اینکه باید با  خود شمسایی هم صحبت شود؛ اینکه آیا خودش تشخیص می دهد حضورش در تیم ملی در این زمان مناسب هست یا خیر و چقدر به این موضوع معتقد است.

رئیس کمیته فنی فوتسال تاکید کرد: هنوز یکطرف مسئله حل نشده است. کمیته فنی هر موقع که این موضوع به صورت رسمی ارائه شود، تشکیل جلسه خواهد داد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Omid سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

با درود بی پایان …
این مسخره بازی ها چیه دیگه پاسکاری میکنین…
فوتسال مال شمسایی و امثال شمسایی هاست اونا خاک خوردن …حالا یکی مثل این سرایدار که شده سر مربا نظر هم میده یکی نیست بگه آخه تو که عرضه بازیکن دعوت کردن هم نداری چی میخوای آخه برو مدرسه دخترونه ها آموزش بده…..
این حرفا از ترابیان بعیده شما که خاک خوردین چرا ….

alikh سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

واقعا حیف…ای کاش دست از خود خواهی بردارن و دعوتش کنن…
افتخار برای جامعه فوتسال نه فقط شمسایی.
ی جوری حرف میزنن انگار چند سال بازی نمیکنه!!!
هنوزم تو لیگ برتر جدء بهتریناست

عرفان سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

رکوردی که به هر قیمتی بخاد بدست بیاد به چه درد میخوره؟ فالکائو هنوز میتونه به تیمای درجه ۱ دنیا گل بزنه،اونوقت شمسایی رو دعوت کنید بیاد به گوام گل بزنه؟ شمسایی که به حق اسطوره فوتبال ما هست اگر میتونه باید تمرین بیشتری بکنه و بیاد حداقل به تیمای درجه ۱ گل بزنه.