کد خبر : 84495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 15:24
-

از چالش موی سر بازیکن روس تا گیر سه پیچ به سرو صدای ناظم‌الشریعه!

از چالش موی سر بازیکن روس تا گیر سه پیچ به سرو صدای ناظم‌الشریعه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گزارشگران زیادی از شبکه‌های سوم و ورزش سیما اقدام به گزارش فوتسال کرده اند و هیچکدام همچون محمدرضا احمدی موفق به ارائه یک گزارش مسلط و به قول همه فوتسالی پسند نشده، مسئولان این شبکه اصرار فراوانی به استفاده از گزارشگران متنوع دارند. روز گذشته در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گزارشگران زیادی از شبکه‌های سوم و ورزش سیما اقدام به گزارش فوتسال کرده اند و هیچکدام همچون محمدرضا احمدی موفق به ارائه یک گزارش مسلط و به قول همه فوتسالی پسند نشده، مسئولان این شبکه اصرار فراوانی به استفاده از گزارشگران متنوع دارند.

روز گذشته در بازی دوم ایران و روسیه سرهنگ علیفر که کاملا مشخص بود قبل از بازی تمام مشخصات فنی فوتسال را اینترنت سرچ کرده، اقدام به ارائه یک گزارش آموزشی از فوتسال در قالب بازی ایران و روسیه کرد و مدام در حال مقایسه قوانین فوتسال و فوتبال بود در صورتی که غالب مخاطبین کاملا به اطلاعات این بازی واقف بوده و تمایل به شنیدن گزارشی جذاب داشتند.

علیفر در این بازی پس از پرداختن به طول و عرض زمین، ارتفاع دروازه، قانون ۵خطا، چگونگی پاورپلی و … برای چاشنی این گزارش آموزشی به موهای بازیکن روسیه گیر داده و آرایش سرش را سوژه کرد. علیفر برای فان کردن گزارشش تاکید داشت که این بازیکن به آرایشگاه رفته و فرصت نکرده است تا پس از تراشیدن دور سر، بالای سرش را اصلاح کند!

روسیه موی سر

وی که اطلاعات مکفی از فوتسال نداشته و با عدم شناخت از بازیکنان نیمی از بازی توکلی را فراهانی خطاب می‌کرد، در چشمه‌ای دیگر به سراغ ناظم‌‌الشریعه رفت و بارها و بارها به فریادها و جنب و جوش کنار خط او گیر داد. علیفر معتقد بود صحبت کردن مربی با داخل بازیکن، اعصاب بازیکنان را خرد می‌کند!

گزارشگر همیشه معترض به مربیان فوتبال، این بار ناظم‌الشریعه را متهم به سرو صدای زیاد کردن، داد زدن بر سر بازیکن و برهم زدن تمرکز آنها و … کرد و بارها در نقطه مقابل سکوت و آرامش مربی روس را بر روی نیمکتش ستود. علیفر معتقد بود که ناظم‌الشریعه باید هر چه می‌خواسته را در تمرین به بازیکنانش می‌آموخته و در حین بازی کمتر با تیمش صحبت کند. وی دلخوری از ناظم‌الشریعه را هم با چند توووووی دروازه جالب برای گل‌های پایانی روسیه به ایران به نمایش درآورد.

ناظم الشریعه

علیفر که گویا اصلا فوتسال نگاه نمی‌کند و از محیط‌شناسی فوتسال و حضور هواداران پرتعداد در سالن‌های ساری، اصفهان و بندرعباس و … آگاهی ندارد، حضور کمتر از ۱۰۰تماشاگر را به کل فوتسال ایران تعمیم داد و در جمله‌ای عجیب گفت :«فوتسال طرفدار آنچنانی ندارد و این تیم‌ملی اش است که برای آن این قدر کم تماشاگر به سالن می‌آید در حالی که روز گذشته هم برای این بازی تبلیغ شده است!»

وی در دقایق پایانی تصمیم به اعلام و مقایسه دقایق باقیمانده بازی فوتسال و فوتسال گرفته و در تکه‌ای جالب و «جواد خیابانی گونه» گفت: «خب سه دقیقه فوتسال هم مثل همان سه دقیقه فوتباله!».

گزارش سرهنگ علیفر از روز گذشته سوژه اهالی فوتسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طاها چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

کی این بیسوادو گذاشته اخه واسه این بازی.افتضاااااااآاااااح بود

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

دقیقا . همشو ول من اون تعمیم به پر طرفدار نبودن فوتسالو بگو . واقعا چطور میشه ی گزارشکر فوتبال اطلاعاتش در مورد فوتسال ایقد کم باشه و جالبتر اینکه مخاطبین رو مث خودش فرض کنه . و جالبتر اینکه مث ایکه اومده بود ی ورزش جدیدو گزارش کنه که اطلاعات تماشاچیهاش کمه .

عليخ چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

دوستان عزیز علیفر مدرک A فوتبال داره…فک نمیکنم کمتر از عموم بدونه!!!
عادت کردیم ی طرفه پیش قاضی بریم…
احترام گذاشتن چیز خوبیه

Mehran پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۳:۵۶

شعور ربطی به مدرک نداره

نام ... پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۰۱

۲۰ میلیون نفر در ایران فوتسال بازی میکنن باور کنین همه ۲۰ میلیون نفر اطلاعاتشون از اقای علیفر بیشتره

نام ... پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۰۲

علیفر از فوتسال هیچی نمیدونست باور کنید

نام ... پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

این مرد فکرکرده کیه که درباره ی فوتسال نظرمیده

نام ... پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

باعث شد برا اولین بار من موقع پخش بازی فوتسال تلویزیون رو خاموش کنم.

نام ... پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

مربی باید تا حدودی کنار زمین جنب و جوش داشته و صحبت کنه ولی اتفاقا خیلی هم صحیح گفته که باید کارهایش را در تمرین انجام داده باشه
ولی توی ایران ما عموما فقط داد و بیداد کنار زمین را بلدند و بدتر انکه مدیران و مالکان بیشتر باشگاهها فکر میکنند هر کی بیشتر داد بزنه مربی بهتری است!

مجتبی پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

سلام بر همه کسانی که بازی رو دیدن،خلاصه اینکه گزارشی خوبی نبود و اصلا هیچی خوب نبو نه تماشاگرا نه خود بازیکنا نه بازیکنای امید نه گزارشگر.
فقط خواهشا گزارشگر نیمه متخصص تو رشته خودش رو بیارن تا بینندگان لذت ببرن