کد خبر : 84451
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 9:43
-

ناصری:خیلی ها از سومی ایران در جام جهانی ناراحت شدند/ به هم می گوییم سلطان اما چشم دیدن هم را نداریم/تا کی مربیان پا به سن گذاشته ما می خواهند مربیگری کنند؟

ناصری:خیلی ها از سومی ایران در جام جهانی ناراحت شدند/ به هم می گوییم سلطان اما چشم دیدن هم را نداریم/تا کی مربیان پا به سن گذاشته ما می خواهند مربیگری کنند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری دروازه بان اسبق تیم ملی که مدتی پیش از مدیریت فنی تیم تاسیسات دریایی کناره گیری کرد از غیبتش در دوره های پیشرفته مربیگری فوتسال به شدت ناراحت است.بخش هایی از حرفهای او را بخوانید: *با اینکه تیم سوم جهان شدیم اما چون خودمان با هم خوب نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری دروازه بان اسبق تیم ملی که مدتی پیش از مدیریت فنی تیم تاسیسات دریایی کناره گیری کرد از غیبتش در دوره های پیشرفته مربیگری فوتسال به شدت ناراحت است.بخش هایی از حرفهای او را بخوانید:

*با اینکه تیم سوم جهان شدیم اما چون خودمان با هم خوب نیستیم مسئولین هم این رشته را کوچک می شمارند.

*به آقای جباری در هیات فوتبال برای ثبت نام در کلاس پیشرفته مربیگری زنگ زدم اما گفتند آقان شمس،صالح و رعدی تصمیم می گیرند که چه کسانی بیایند.گفت گه مربیان لیگ برتری و مربیان تیم ملی در این کلاس شرکت می کنند اما کسانی را دیدم که این شرایط را نداشتند.

*آقایان چون با من خوب نبودند اسم مرا ندادند اما تادلتان بخواهد رفقای آنها هستند.کسانی که۱۰ سال از آخرین مربیگری شان می گذرد یا اینکه اصلا سابقه مربیگری ندارند.

&حسین شمس خودش در تیم دانشگاه آزاد است و کل کادرفنی این تیم قعرنشین را به کلاس ها آورده است.

*تا فوتسال اینطور شخصی باشد قد ما همینقدر می ماند.من مدارکم را گرفته ام و چندین و چند مدرک دارم اما این شیوه برخورد درست نیست.به نظر می رسد با این وضعیت وقتم را در فوتسال تلف کردم.

*در فوتسال هیچکس چشم دیدن دیگری را ندارد. الکی به هم می گوییم سلطان اما هیچکس دیگری را قبول ندراد.خیلی ها دوست نداشتند تیم ملی نتیجه بگیرد و از سومی تیم ملی ناراحت شدند چون کوچک هستیم و کوچک فکر می کنیم.

*تا این تفکر حاکم باشد فوتسال نتیجه نمی گیرد. همه حرف از جدایی فوتسال از فوتبال می زنند تا خودشان شخصی تصمیم بگیرند اما به نظرم آقایان تاج و کفاشیان باید ورود کنند و با این قضیه برخورد کنند تا فوتسال به قهقرا نرود.

*تا کی مربیان پا به سن گذاشته ما می خواهند مربیگری کنند.فرگوسن هم رفت.مگر جوان ها نباید از یکجا شروع کند؟ مربی جوانی مثل ناظم الشریعه تیم ایران را سوم جهان کرد.مگر بازیکن بازنشسته نمی شود؟مربیگری هم بازنشستگی دارد.آنوقت بازیکنان ملی باید در بانک ها و شرکت نفت مربیگری کنند.

*آقای جباری چرا دروغ می گوید؟مگر نگفت سرمربی تیم های لیگ برتری و از هر تیم یک نفر و چون من مدیر فنی هستم نمی توانم بیایم اما الان کسانی را می بینیم که خارج از این قائده هستند.آیا کسی که مربیگری نکرده به صرف مدرس بودن باید در این کلاس شرکت کند؟

*همین اتفاقات در فوتسال می افتد که صداو سیما هم تمایلی به پخش بازی ها ندارد.کلاس مربیگری قهوه خانه نیست که اقایان دوستانشان را بیاورند تا برای آنها چای بریزد و میوه بیاورد. باید اصول را رعایت می کردند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موردی چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

جناب ناصری والا فقط وحید جان شمسایی سلطان سلطان می کرد… و به دیگران سرایت داد این مرض را

نام ... چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

تو کجای این فوتسال قرار داری که میای این حرفا رو میزنی

نام ... چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

حرف حق جواب نداره

موسی لیدرقرچک چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

آقای نام…، بفهم داری باکی صحبت میکنی. آقای ناصری از افتخارات فوتساله. ایشون نظرشو گفته نظرشم محترم. راست میگه تواین فوتسال همه سایه همو باتیر میزنن ولی جلوی هم قربون صدقه هم میرن.

موسی لیدرقرچک چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

دمت گرم داش رضا.

نام ... چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

از مدلینگ چه خبر؟

نام ... چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

الان شما باید مدارک مدلینگتو تکمیل کنی… چیکار به فوتسال داری دیگه؟

....... چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

احسنت به آقای ناصری.

ايراني پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۳۱

مصاحبه بسیلر خوب و روشنی بود….احسنت به آقای ناصری

انسان درد کشیده جمعه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

این آقای ناصری زمانی به خودش میاد که خیلی دیر شده …..بهتره کتاب بخونه و سوادش رو بالا ببره . ….. زیاد سوتی داده