کد خبر : 84486
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 16:58
-

کفاشیان:کارمان برای کسب میزبانی جام جهانی خیلی سخت شده است

کفاشیان:کارمان برای کسب میزبانی جام جهانی خیلی سخت شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه اظهار داشت: روز گذشته در تمرین با بچه‌ها صحبت‌های خوبی انجام دادم و همچنین جلسه‌ای با رئیس کمیته فوتسال روسیه داشتم و صحبت‌های خوبی با هم کردیم. آنها از ما خواستند در فیفا برایشان قدمی برداریم تا میزبانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه اظهار داشت: روز گذشته در تمرین با بچه‌ها صحبت‌های خوبی انجام دادم و همچنین جلسه‌ای با رئیس کمیته فوتسال روسیه داشتم و صحبت‌های خوبی با هم کردیم. آنها از ما خواستند در فیفا برایشان قدمی برداریم تا میزبانی جام جهانی بانوان را بگیرند. همچنین در بخش آموزش مربیان، امکانات و… با هم صحبت‌هایی کردیم.

وی افزود: همه کارهایی که انجام می‌شود، برای گرفتن میزبانی جام جهانی است. برای نظم دادن به برنامه‌ها نیز از مسئولان فوتسال تمام استان‌ها دعوت کردیم تا صحبت‌هایی را با آنها داشته باشیم که سیستم خوب و مناسبی در همه بخش‌ها و استان‌ها داشته باشیم که به این شکل فوتسال را جلو ببریم. اکنون چهار کشور برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ اعلام آمادگی کرده‌اند و کار ما خیلی سخت‌تر شده است. به همین دلیل باید روند خوبی داشته باشیم تا بتوانیم میزبانی را بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

چرا یه حرف نشد میزنید؟ وقتی قراره طبق قوانین ما همه تیمهای بانوان حجاب داشته باشند وقتی جزو قوانین فیفاست که مردها هم بتونند وارد ورزشگاه بشند وقتی مربی خیلی از تیمهای بانوان مرد هستند و مطمینا فیفا با درخواست ما مبنی بر اینکه همه تیمها تو ورزشگاههایی حضور داشته باشند که هیچ مردی نباشه و تازه با حجاب هم بازی کنند موافقت به عمل نمیاره پس چرا یه حرف نشد میزنید؟ حتی ما میگیم داورهای زن و کمک داورهای زن هم حجاب داشته باشند و پخش مستقیم نداشته باشه. یادمه حتی ما بازبهای کشورهای اسلامی بانوان را هم باهاش مساله داشتیم.

ايراني پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۲۷

شما به وعده های قبلی تون عمل کنید توفیق بیشتری کسب می کنید…