کد خبر : 84566
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 16:03
-

اسکورویچ:ایران در بازی دوم مقابل ما مغرورانه بازی کرد/از الان به فکر جام‌جهانی بعدی هستیم/ایران مستحق سومی در جام‌جهانی بود/در تقابل دو تیم در جام‌جهانی داوری به نفع تیم خاصی نبود

اسکورویچ:ایران در بازی دوم مقابل ما مغرورانه بازی کرد/از الان به فکر جام‌جهانی بعدی هستیم/ایران مستحق سومی در جام‌جهانی بود/در تقابل دو تیم در جام‌جهانی داوری به نفع تیم خاصی نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرگئی اسکورویچ سرمربی تیم ملی روسیه در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار Fut5al شرکت کرد. وی در این مصاحبه به سوالات متنوعی در خصوص دیدار با تیم ملی کشورمان، نتایج جام‌جهانی و آینده تیم ملی روسیه پاسخ داد. مشروح مصاحبه را در ادامه مطالعه کنید: در ابتدا خوش‌آمد می‌گوییم حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرگئی اسکورویچ سرمربی تیم ملی روسیه در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار Fut5al شرکت کرد. وی در این مصاحبه به سوالات متنوعی در خصوص دیدار با تیم ملی کشورمان، نتایج جام‌جهانی و آینده تیم ملی روسیه پاسخ داد. مشروح مصاحبه را در ادامه مطالعه کنید:
در ابتدا خوش‌آمد می‌گوییم حضور شما در ایران را. لطفا در مورد حضور دوباره تیم روسیه در ایران و انجام بازی دوستانه با تیم ملی ایران توضیح بدهید:
-ابتدا باید بگوییم ایران تیمی قدرتمند در فوتسال جهان است و برای من دیدار مقابل این تیم همیشه جذاب است. بخاطر روابط خوبی که بین فدراسیون‌های ایران و روسیه وجود دارد، ما سالی دو دیدار با یکدیگر برگزار می‌کنیم. همین دیدارها باعث می‌شود تا ما از یکدیگر استفاده کنیم و بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.شما بازی نخست را واگذار کردید و در بازی دوم به سادگی از سد ایران گذشتید. در خصوص این دو بازی و نتایج کسب شده توضیح بدهید:
-هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این دو بازی دو قصه متفاوت داشت. در بازی نخست تیم ایران قوی‌تر ظاهر شد و توانست پیروز شود. ولی در دیدار دوم ما نمایش بهتری داشتیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.در بازی دوم بنظر می‌رسید بازیکنان ایران بخاطر برد در دیدار نخست دچار غرور کاذبی شده‌اند و احساسی می‌کردند بازی ساده‌ای را در پیش رو دارند. اما ما در دیدار دوم، بازی فیزیکی را انجام دادیم و توانستیم پیروز شویم. این در حالی بود که در دیدار نخست تاکتیکی و تکنیکی کار کردیم و موفق نبودیم.

شما درحالی به ایران آمدید که یازده نفر از بازیکنان خود در جام جهانی را به همراه نداشتید. در این زمینه چه توضیحی دارید؟
-ما در نظر داشتیم که یکسری از بازیکنان جوان‌تر و جدیدتر را در قالب یک بازی دوستانه سنگین، آن‌هم مقابل تیم قدرتمندی مثل ایران محک بزنیم و آنها را برای حضور در مسابقات آتی که مقدماتی جام‌ملت‌های اروپا است، ارزیابی کنیم. جام‌جهانی تمام شده و ما باید به فکر جام‌جهانی بعدی و آینده تیم ملی روسیه باشیم .

یعنی بازیکنانی مثل ادر لیما، گوستاوو، روبینهو، روملو و … به دعوت ملی دعوت نمی‌شوند؟
-نه اینطور نیست. تمامی این بازیکنان بجز گوستاوو به تیم ملی دعوت خواهند شد. گوستاوو نیز از تیم ملی خداحافظی کرده وگرنه جایگاه خوبی در تیم ملی خواهد داشت.

در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام‌جهانی چه نظری دارید؟ آیا بدست آوردن مقام سوم توسط ایران را پیش‌بینی می‌کردید؟
-همانطور که می‌دانید ورزش بخصوص فوتسال قابل پیش‌بینی نیست. ما در این چند سال اخیر دیدارهای دوستانه زیادی را با ایران انجام داده‌ایم. و بخوبی روند رو به جلو و پیشرفت ایران را مشاهده کرده‌ایم. ما می‌دانستیم که ایران تیم قدرتمند و حرفه‌ای هست. بخصوص که بازی‌ها خوبی را در جام‌جهانی به نمایش گذاشتند. بنظر من مستحق این مقام بودید.

در خصوص سطح بازی بازیکنان ایرانی منجمله حسین طیبی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مصطفی نظری که سابقه کار با آنها را در لیگ روسیه دارید چه نظری دارید؟ آیا بازهم هستند کسانی که بتوانند در لیگ روسیه بازی کنند؟
-بله آن سه بازیکن از لحاظ فنی در سطح خیلی خوبی هستند و آن زمان که تیم‌های روسی نیاز به تقویت شدن داشتند از آنها استفاده کردند. آنها جزو بهترین بازیکنان ایران هستند. همانطور که مشاهده کردید در این دو بازی طیبی ۴ گل به ما زد و حسن‌زاده هم بسیار خوب بازی می‌کرد.من در مقام سرمربی تیم ملی روسیه در اینجا هستم و نمی‌توانم در خصوص حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های روسی نظری بدهم. ولی بنظر من سایر بازیکنان ایرانی هم از سطح فنی بالایی برخوردار هستند.

در مورد بازی ایران و روسیه در جام‌جهانی یک سوال حاشیه‌ای بپرسم، ایرانی‌ها اعتقاد داشتند که مشکلات داوری در آن دیدار وجود داشته و چون شما هم زبان داور بودید راحت‌تر تعامل می‌کردید؟ آیا این مورد را قبول دارید؟
-من بازی خوبی از هر دو تیم به خاطر دارم و مشکل داوری در آن بازی ندیدم. ما بازی را بردیم و فکر نمی‌کنم که داوری به ضرر کسی تصمیمی گرفته باشد.

در مورد شرایط آینده تیم روسیه بگویید و این که چه هدف‌گذاری برای آینده خواهید داشت؟
-ما با استفاده از جوانان و نسل جدید تیم فوتسال روسیه به دنبال قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۰ هستیم . و قصد داریم طلسم پیروز نشدن در فینال را بشکنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.