کد خبر : 84556
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 13:24
-

اعلام آمادگی ایران برای حضور در تورنمنت گرندپریکس

اعلام آمادگی ایران برای حضور در تورنمنت گرندپریکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه، علی کفاشیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون و عضو کمیته فوتسال فیفا با امیل علی‌اف، رئیس کمیته فوتسال روسیه و عضو کمیته فوتسال یوفا نشستی برگزار کرد و در خصوص توسعه فوتسال مانند برگزاری هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه، علی کفاشیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون و عضو کمیته فوتسال فیفا با امیل علی‌اف، رئیس کمیته فوتسال روسیه و عضو کمیته فوتسال یوفا نشستی برگزار کرد و در خصوص توسعه فوتسال مانند برگزاری هر ساله مسابقات دوستانه بین تیم‌های بزرگسالان، جوانان و بانوان به بحث و بررسی پرداختند.
وی در خصوص برگزاری مسابقات دوستانه بانوان و آقایان در این نشست اعلام کرد که انجام مسابقات دوستانه باعث شده تیم‌های ایران و روسیه در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا عملکرد بسیار مطلوبی را داشته باشند.
همچنین کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و عضو کمیته فیفا، آمادگی ایران را برای حضور در تورنمنت گرند پریکس با حضور تیم‌های قوی دنیا مانند ایران، روسیه، آرژانتین و پرتغال اعلام کرد و گفت: در صورت برگزاری تورنمنت گرند پریکس ، ایران آمادگی خود را برای این مسابقات اعلام می‌کند.
در ادامه این نشست، علی‌اف نیز اعلام کرد به دلیل فعالیت گسترده‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات فوتسال بانوان دارد ما در تلاشیم تا در اروپا این مسابقات را برگزار کنیم.
همچنین علی‌اف از کفاشیان خواست تا پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان فوتسال بانوان را در فیفا مطرح کند.
علی‌اف همچنین پیشنهاد همکاری در بخش آکادمی فوتسال و برگزاری سمینارهای مختلف برای مربیان، داوران و همچنین انتقال تجربیات به جهت پیشرفت فوتسال دو کشور ایران و روسیه را ارائه کرد که مورد استقبال سرپرست کمیته فوتسال و نایب رئیس فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.