کد خبر : 84638
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 - 0:54
-

شاهد شیراز موفق به حضور در مشهد نشد/ ارسال گزارش نماینده فدراسیون به کمیته انضباطی

شاهد شیراز موفق به حضور در مشهد نشد/ ارسال گزارش نماینده فدراسیون به کمیته انضباطی

بازی تیم‌های فردوسی مشهد و شاهد شیراز که قرار بود با ۲۴ ساعت تاخیر و در روز شنبه ۲۰ آذر برگزار شود، بدلیل نرسیدن تیم شیرازی لغو شد. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق برنامه قرار بود تیم‌های فردوسی مشهد و شاهد شیراز از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز

بازی تیم‌های فردوسی مشهد و شاهد شیراز که قرار بود با ۲۴ ساعت تاخیر و در روز شنبه ۲۰ آذر برگزار شود، بدلیل نرسیدن تیم شیرازی لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق برنامه قرار بود تیم‌های فردوسی مشهد و شاهد شیراز از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه ۱۹ آذر به مصاف هم بروند اما بعلت بارش شدید برف و لغو پروازها به شهر مشهد، تیم شیراز نتوانست خود را به مشهد برساند.

پس از این اتفاق، تصمیم به برگزاری بازی با ۲۴ ساعت تاخیر گرفته شد اما دقایقی قبل، امیرحسین ملکی نماینده فدراسیون فوتبال در این بازی در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبری فوتسال ایران، از نرسیدن تیم شاهد شیراز به شهر مشهد و کنسل شدن قطعی مسابقه خبر داد.

بدین ترتیب گزارش نماینده فدراسیون به کمیته انضباطی فرستاده خواهد شد تا این کمیته درخصوص نتیجه و رای این دیدار تصمیم‌گیری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.