کد خبر : 84785
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 13:46
-

جاوید:اولین بار است با گیتی پسند قهرمان نیم فصل می شوم/ از فوتسال تنها حاشیه ها را نشان می دهند/صحبت های طیبی در مورد لیگ ایران کار درستی نبود

جاوید:اولین بار است با گیتی پسند قهرمان نیم فصل می شوم/ از فوتسال تنها حاشیه ها را نشان می دهند/صحبت های طیبی در مورد لیگ ایران کار درستی نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید اظهار کرد: در این سه سال که در گیتی پسند بودم هیچ گاه نتوانستیم قهرمان نیم فصل شویم، اما امسال توانستیم با صدرنشینی، نیم فصل را تمام کنیم که البته شروع به موقع تمرینات و معرفی سریع کادرفنی باعث شد تا امسال با شرایط خوبی که داریم بتوانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید اظهار کرد: در این سه سال که در گیتی پسند بودم هیچ گاه نتوانستیم قهرمان نیم فصل شویم، اما امسال توانستیم با صدرنشینی، نیم فصل را تمام کنیم که البته شروع به موقع تمرینات و معرفی سریع کادرفنی باعث شد تا امسال با شرایط خوبی که داریم بتوانیم قهرمان نیم فصل شویم.

وی با بیان اینکه از این به بعد کارمان سخت‌تر است، گفت: مطمئنا کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود. باید از حریفان‌مان امتیاز بگیریم. امیدوارم با تمرکز خوب، بتوانیم امتیازهایی که نیاز است را به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این سؤال که فوتسال قبل از جام جهانی در انزوا رفته بود، آیا بعد از جام جهانی تغییر نگاهی دیدید یا خیر، تصریح کرد: تنها اتفاقی که بعد از جام جهانی افتاد، لطف و محبت مردم بود. ما تنها یک انتظار داشتیم و می خواستیم مسابقات لیگ پخش مستقیم شود. فکر می‌کردیم با سومی جهان یک کاری برای فوتسال انجام داده‌ایم و مسئولان را ترغیب کردیم تا مسابقات فوتسال  را پخش مستقیم کنند، اما متاسفانه از فوتسال تنها حاشیه‌ها را نشان می دهند.

جاوید با بیان اینکه بهترین‌ها در لیگ ما بازی می‌کنند، ادامه داد: بازی‌های زیبا و سطح بالایی در این لیگ وجود دارد، اما مردم از دیدن آن محروم هستند.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند افزود: با نشان دادن حاشیه‌ها به مردم القا می کنند که فوتسال حاشیه زیاد دارد. امیدوارم مسئولان اتفاقات مثبتی که زیاد هم در لیگ فوتسال رخ می‌دهد را نیز نشان دهند تا مردم خود قضاوت کنند. مطمئنا اگر رشته‌های دیگر، حاشیه‌های بیشتری نسبت به فوتسال نداشته باشند کمتر هم ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در سال آینده هدف‌تان حضور در جمع بهترین‌های آسیاست، گفت: نظری ندارم. من بازی می‌کنم تا از بازی خودم لذت ببرم و به این مسائل هم فکر نمی‌کنم زیرا اگر بخواهم فکر کنم از شرایط خوب خودم فاصله می گیرم.

جاوید در واکنش به صحبت‌های حسین طیبی مبنی بر اینکه تفاوت امکانات باشگاه‌ های ایران در مقایسه با تیم غیرت قزاقستان، اندازه فاصله ایران است تا برزیل آن هم با اتوبوس، گفت: برخی باشگاه‌ها مثل گیتی پسند، مس سونگون، تاسیسات دریایی و… برای بازیکنانشان ارزش قائل هستند و شرایط خوب مالی را برای بازیکنانشان فراهم کرده‌اند و فکر نمی‌کنم کار درستی باشد، وقتی من نوعی جای دیگر بازی می‌کنم، بخواهم تمام شرایط فوتسال کشور را اینگونه نمایان کنم و مقایسه‌ای انجام دهم که درست نیست.

وی با بیان اینکه هم سال گذشته و هم امسال از اسپانیا پیشنهاد داشتم، گفت: برخی از باشگاه‌های ایرانی شرایطی بسیار بهتر از حتی باشگاه‌های درجه یک اسپانیا دارند و فکر نمی کنم آنقدر فاصله بین ایران و کشورهای دیگر باشد. قطعا کمبودهایی وجود دارد، اما چنین فاصله‌ای در سطح باشگاهی ایران و کشورهای دیگر وجود ندارد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

عزیزم باشگاه نمونه اصفهان که بازار مشترک فوتسال ایران است انقدر زشتی و حاشیه را در متن فوتسال ایران وارد کرده که دیگه زیباییهای آن دیده نمیشود

نام ... سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

بله اقای جاوید
ارزش از نظر شما و اکثر فوتسالیها فقط در پول خلاصه میشه و هر کی پول بیشتر بده برای شما ارزش بیشتری قائل شده
توسط پول بقیه معیارها همه نابود شده فقط شعارش بر زبان شماها مانده

سینا سه شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

پول پول میکنین مگه به اینا چقدمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بشه که بفهمیم بعد نظر بدیم اون طیبی جوگیرم رفته خارج هرچی دلش میخوادمیگه