کد خبر : 84754
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 9:55
-

شمس: به دادگان قول داده ام تیم را در لیگ حفظ کنم/ انتقادات از تیم دانشگاه آزاد منطقی نیست

شمس: به دادگان قول داده ام تیم را در لیگ حفظ کنم/ انتقادات از تیم دانشگاه آزاد منطقی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی دانشگاه آزاد در مورد شرایط این تیم گفت: طبیعی است که وقتی تیمی نتیجه نگیرد تمام انتقاد ها از او صورت می گیرد اما من تیم را لحظه آخر جمع کرده ام و بیشتر بازیکنان لیگ یکی هستند و باید به آنها زمان داد. وی افزود: می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی دانشگاه آزاد در مورد شرایط این تیم گفت: طبیعی است که وقتی تیمی نتیجه نگیرد تمام انتقاد ها از او صورت می گیرد اما من تیم را لحظه آخر جمع کرده ام و بیشتر بازیکنان لیگ یکی هستند و باید به آنها زمان داد.

وی افزود: می دانم در شرایط خوبی قرار نداریم و این جایگاه در شان تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیست اما نمی گذاریم تیم به لیگ یک سقوط کند و در نیم فصل با جذب چند بازیکن تیم را تقویت خواهیم کرد تا از نیم فصل با قدرت در مسابقات شرکت کنیم.

شمس ادامه داد: ما در بازی آخر در لیگ ۶ بازیکن در اختیار داشتیم و بازیکنان با تمام توانشان در بازی شرکت کردند و به همین خاطر باید در نیم فصل بازیکن جذب کنیم تا این مشکل رفع شود.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به نظرم انتقادات از تیم دانشگاه آزاد منطقی نیست مهم قولی است که من به دادگان داده ام تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و از نیم فصل دوم تیم را قدرتمند خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موسی لیدرقرچک دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

خخخخخ. ببین تاآخرفصل هستیکه میخوای تیمتم نگه داری..بزرگترین آرزوم بازیکردن تیمهای قرچک با تیمهای توست.

فیونا دوشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

انشاالله که درنیم فصل دوم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهید زد.