کد خبر : 84788
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 14:09
-

کفاشیان:مشکلی برای حضور بانوان خارجی در ورزشگاه ها نیست!/یک پاداش دیگر به ملی پوشان می دهیم/نباید با کار نمایشی رکورد شمسایی را خراب کنیم

کفاشیان:مشکلی برای حضور بانوان خارجی در ورزشگاه ها نیست!/یک پاداش دیگر به ملی پوشان می دهیم/نباید با کار نمایشی رکورد شمسایی را خراب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در گفتگویی در مورد برخی مسائل فوتسالی صحبت کرده است: ابتدا در مورد برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتسال در ایران صحبت کنید؟ این اولین دوره کلاس‌های سطح ۳ آسیا محسوب می‌شود که به میزبانی تهران برگزار شده که همانطور که هرمانس مدرس کلاس‌ها گفت ایران در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در گفتگویی در مورد برخی مسائل فوتسالی صحبت کرده است:

ابتدا در مورد برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتسال در ایران صحبت کنید؟

این اولین دوره کلاس‌های سطح ۳ آسیا محسوب می‌شود که به میزبانی تهران برگزار شده که همانطور که هرمانس مدرس کلاس‌ها گفت ایران در این زمینه لیدر آسیا محسوب می‌شود و واقعا ما در قاره کهن بهترین هستیم و انشاءالله مربیان ما نیز در رقابت با سایر مربیان کشورهای دیگر بتوانند بهترین‌های آسیا شوند.

 چطور می‌توان محدودیت‌های لازم برای کسب این میزبانی‌ها از جمله حضور زنان در استادیوم‌ها را برطرف کرد؟

از این لحاظ مشکلی نداریم چون بانوان خارجی می‌توانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند. برای ایران هم یکسری مسائل وجود داشت اما در حال حاضر این موضوع جزو موانع میزبانی محسوب نمی‌شود. در حال حاضر بحث زیرساخت‌ها و توسعه سالن‌ها جزو موانع ما محسوب می‌شود که می‌توان آنها را برطرف کرد و فکر می‌کنم مشکلی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال داشته باشیم.

 

به نظر می‌رسد پاداش فوتسالی‌ها از وزارت ورزش خرج موارد دیگر شده است؟

خیر. پاداش فوتسالی‌ها سر جای خودش است. ما یک بار این پاداش را داده‌ایم و باز هم در نظر داریم پاداش دیگری را بدهیم.

 

وحید شمسایی دلش می‌خواهد دوباره به تیم ملی دعوت شود تا بتواند با زدن چند گل ملی دیگر از این لحاظ خودش را تثبیت کند. 

این موضوع به عهده کادر فنی تیم ملی است و ما نمی‌توانیم دخالتی در آن داشته باشیم. معتقدم نباید هیچ کاری به صورت نمایشی صورت بگیرد. چون اگر کاری نمایشی باشد اولین کسی که انتقاد می‌کنند خود رسانه‌ها هستند. به نظرم هر چیزی باید سر جای خودش باشد. برای ما مهم این است که وحید شمسایی بازیکنی بوده که نظیر آن مانند علی دایی شاید حالا حالاها نیاید. الان دایی و شمسایی از شاخصه‌های فوتبال و فوتسال ایران هستند و در نوع خود افراد بزرگی محسوب می‌شوند و هر کاری که قرار بوده را انجام دادند و حتی در جهان شاخص هستند. بنابراین نباید با یکسری کار نمایشی همه چیز را خراب کنیم اما کادر فنی تیم ملی هر تصمیمی بگیرد ما به آن احترام می‌گذاریم.

در مورد تخلف بازیکن فوتسال گیتی‌پسند کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال اعلام کرده است که نظر هیأت رئیسه فوتسال با کمیته انضباطی متفاوت است. 

کمیته انضباطی این بازیکن را ۴ جلسه محروم کرد در حالی که هیأت رئیسه فوتسال اعتقاد داشت باید بیشتر از این مدت او را محروم می‌کردند اما در هر صورت باید به قانون و مقررات احترام بگذاریم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.