کد خبر : 85088
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 16:29
-

روزهای خوبی در انتظار تیم فوتسال آذرخش است؟

روزهای خوبی در انتظار تیم فوتسال آذرخش است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هومن رفیعی بندری مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس با اشاره به رسیدن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نیم فصل گفت: ما موفق شدیم در تعطیلات نیم فصل با تلاش‌های فراوان بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخته و دو بازیکن باکیفیت در پست مهاجم و دروازه‌بان جذب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هومن رفیعی بندری مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس با اشاره به رسیدن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نیم فصل گفت: ما موفق شدیم در تعطیلات نیم فصل با تلاش‌های فراوان بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخته و دو بازیکن باکیفیت در پست مهاجم و دروازه‌بان جذب کنیم و در تلاش هستیم تا با پرداخت کامل مطالبات بازیکنان آرامش خاطر را برای آنها فراهم نمائیم تا با تمرکز بالاتری پا به دور برگشت رقابت‌ها گذاشته و تیم آذرخش را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

وی افزود: در طول تعطیلات نیم‌فصل اردوهای آماده‌سازی ما در بندرعباس در حال برگزاری است و خود را برای شرکت در دور برگشت که از پنج شنبه آغاز خواهد شد آماده می‌کنیم. به‌هرحال تمام تلاش ما این است که مشکلات به‌طور ریشه‌ای حل شود و تنها به‌صورت یک مسکن و گذرا نباشد.

مدیرعامل باشگاه آذرخش با اشاره به جایگاه چهاردهمی تیم فوتسال آذرخش در پایان نیم‌فصل اول افزود: اختلاف امتیاز ما با چند تیم انتهای جدول زیاد نیست و با همت بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کرده و به امید خدا روزهای خوبی در انتظار تیم فوتسال آذرخش است.

وی در پایان با اشاره به اینکه پرداختی‌های صورت گرفته با همت و تلاش مسؤولین باشگاه آذرخش انجام پذیرفته افزود: ما انتظار داریم همه مسؤولان استانی دست به دست هم بدهند و برای حل مشکلات تیم آذرخش پیش‌قدم شوند تا این تیم که سرمایه مردم و جوانان هرمزگان است در لیگ برتر حفظ شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

انشالا و به امید خدا که نیم فصل دوم همون آزرخش همیشگی رو ببینیم??
انشالا با همت و غیرت بچه ها پنجشنبه بردمون و جشن میگیریم??
ما بچه های محله” شاه حسینی ” واسه پنجشنبه سالن فجر برنامه ویژه ای داریم ?❤??????

یاصاحب الزمان دست چوکو آزرخش بگه…
ب امید خدا ?

طاها یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

عمو مسعود به عشق هوادارهای بندرعباس اومده, بچه های جنوب اول خدا بعد شما. ببینم با این گلر تاپ روند سعودتونو…

نام ... یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

سلام
ما برو بچه های دیده بان به عشق برو بجه های اذرخش روز پنجشنبه میریم سالن ان شاءالله شاهد پیروزی تیم باشیم

بندری دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

ولی این تیم سقوط میکنه……
حیف