کد خبر : 85070
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 11:21
-

سرمربی فوتسال بانوان حفاری: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سنگین‌تر می‌شود

سرمربی فوتسال بانوان حفاری: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سنگین‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری پس از کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل اول لیگ برتر کشور، گفت: نیم‌فصل دوم به راحتی نیم‌فصل اول نیست، چرا که تمام تیم ها نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا کرده اند. زیور بابایی در خصوص عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر که با قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری پس از کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل اول لیگ برتر کشور، گفت: نیم‌فصل دوم به راحتی نیم‌فصل اول نیست، چرا که تمام تیم ها نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا کرده اند.

زیور بابایی در خصوص عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر که با قهرمانی این تیم همراه بود، اظهار کرد: در نیم فصل اول برخی بازی ها واقعا سخت بودند و اذیت شدیم. به لطف خداوند هم که توانستیم نیم فصل اول را با موفقیت و بدون شکست پشت سر بگذاریم.

وی افزود: پس از چند روز استراحت، خودمان را برای اولین دیدار در نیم فصل دوم که داربی خوزستان بین تیم ما و نفت آبادان است، آماده می کنیم. این بازی بسیار سخت است، چرا که در نیم فصل دوم عملکرد تیم ها بهتر خواهد شد. در نیم فصل اول یکسری تیم ها به تازگی بسته شده بودند و هر چه رو به جلو می رفتیم، خیلی بهتر می‌شدند. فکر می کنم در نیم فصل دوم، بازی ها خیلی سنگین تر باشند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در خصوص لیست خروجی و ورودی تیمش در نیم فصل، گفت: نه لیست ورودی و نه خروجی داریم و با همان ترکیب نیم فصل اول، کارمان را ادامه میدهیم. امیدوارم بازیکنان آسیب دیده مان نیز هر چه زودتر برسند.

وی درباره قضاوت داوران در نیم فصل نخست نیز عنوان کرد: مشکلی که داشتیم این بود که تعدادی از داوران با تجربه ما خداحافظی کردند و در حال حاضر بیشتر داوران کم تجربه هستند و اگر سوت اشتباهی هم زدند، بی قصد و غرض بوده است. به هر حال امیدوارم تجربه داوران بیشتر شود و بازی هایی که سوت زده اند را یک بار دیگر ببینند تا مشکلات شان برطرف شود و حاشیه و مساله ای پیش نیاید.

بابایی با بیان این که نیم فصل اول از کیفیت خوبی برخوردار بود، افزود: پرونده نیم فصل نخست بسته شد و اکنون تمام نگاه ما به نیم‌فصل دوم که بازی ها نیز سخت تر خواهد شد، است. نیم فصل پیش رو به راحتی نیم فصل اول نیست، چرا که تمام تیم ها نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به کسب قهرمانی نیم‌فصل اول، چقدر انگیزه قهرمانی لیگ در تیم‌تان به وجود آمده است؟ گفت: قهرمانی را نمی توان پیش بینی کرد و چیزی مشخص نیست اما سعی و تلاش مان را دوچندان می کنیم تا بتوانیم مقامی در شان تیم حفاری کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.