کد خبر : 85086
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 14:08
دسته‌بندی نشده
-

لیست ورودی ما در حد بازیکن از تیم امیدها است/ کمیته انضباطی با صدور رای بازی ساری حق را به حقدار خواهد داد

لیست ورودی ما در حد بازیکن از تیم امیدها است/ کمیته انضباطی با صدور رای بازی ساری حق را به حقدار خواهد داد
مالك باشگاه دبيري تبريز گفت: ليست ورودي ما با توجه به فراهم نشدن شرايط حضور بازيكن برزيلي به احتمال فراوان در حد همان اضافه شدن بازيكن از تيم اميدهايمان به بزرگسال خواهد بود.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی صحبت‌هایی که با آقای اصغری‌مقدم داشتیم ایشان بازیکن برزیلی می‌خواست که در چند بازی اول دور برگشت لیگ کمک حال‌مان شود که با توجه به محدودیت زمانی و رسیدن ITC که عملا بازی‌های حساس ما تمام می‌شد قید آن را زدیم ضمن اینکه آقای اصغری‌مقدم گفت اگر برزیلی نشد، بازیکن دیگری نمی‌خواهم.

وی افزود: به همین منظور ما به احتمال بسیار زیاد تنها یکی دو بازیکن امید را وارد لیست بزرگسالان خواهیم کرد و شکر خدا هم تیم اکنون شرایط بسیار خوبی پیدا کرده است.

مالک دبیری تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما از این تعطیلات نیم‌فصل بهترین استفاده را برد و تمرینات خوبی را زیر نظر اصغری‌مقدم انجام داد که بیشتر روزها هم به صورت صبح و بعدازظهر تمرین کرد. به گفته کادر فنی تیم به آن شرایط مطلوب رسیده و سرمربی ما هم از روند کار راضی است. امیدواریم دبیری در بازی های ابتدای نیم فصل مزد زحمات خود را با کسب سه امتیازهای مهم بگیرد.

افشین دبیری در خصوص رای بازی دبیری و شهروند نیز متذکر شد: نگران آن رای نیستیم چون کمیته انضباطی به اندازه کافی مستندات جمع کرده و با عدالتی که دارد قطعا بهترین رای را داده و حق را به حقدار خواهد رساند. انشاالله در یک هفته آینده بررسی شود و حق به حقدار برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

بله باید حق به حقدار برسه ما سارویها بیشتراز شخص شما منتظر اون رای هستیم اگه نشه …

fakhredin دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۹

اقای دبیری خیلی مطمءن از رای کمیته انظباطی حرف میزنی،،،،،،، مگه خبریه؟؟؟؟؟؟ طبق قانون تیمی که ترک زمین میکنه و به حرف ناظر و مسءولان اجرایی توجهی نمیکنه باید ۵ بر ۰ حتما برنده شه!!!!!!!!!!!