کد خبر : 85215
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 19:47
-

از جعل سند باشگاه حاجی منصف شکایت می‌کنم/ این حاشیه‌سازی نخ‌نما برایشان گران تمام می‌شود

از جعل سند باشگاه حاجی منصف شکایت می‌کنم/ این حاشیه‌سازی نخ‌نما برایشان گران تمام می‌شود

امین شامل پس از ادعای باشگاه حاجی منصف در خصوص ترک کردن این باشگاه از سوی وی علیرغم ثبت قراردادش در هیات فوتبال در گفتگو با Fut5al گفت: حدود یک ماه و نیم با تیم حاجی منصف قائمشهر که رقم خوبی را برای متقاعد کردن من برای ترک مشهد و رفتن به قائمشهر پیشنهاد داده بود،

امین شامل پس از ادعای باشگاه حاجی منصف در خصوص ترک کردن این باشگاه از سوی وی علیرغم ثبت قراردادش در هیات فوتبال در گفتگو با Fut5al گفت: حدود یک ماه و نیم با تیم حاجی منصف قائمشهر که رقم خوبی را برای متقاعد کردن من برای ترک مشهد و رفتن به قائمشهر پیشنهاد داده بود، تمرین کردم اما وقتی دیدم خبری از پول پیش قراردادم نیست به آنها اعلام کردم که به مشهد می‌روم و اگر پولم جور نشود بازنخواهم گشت.

وی افزود: این موضوع را به اطلاع مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم هم رساندم و آنها هم گفتند شما برو و ما به محض جور کردن پول به حسابت واریز خواهیم کرد تا برگردی. از آنها خبری نشد و من هم با توجه به اینکه با باشگاه فردوسی از قبل قرارداد بلند مدت داشتم و با رضایتنامه موقت به قائمشهر رفته بودم کارم را دوباره در مشهد از سر گرفتم و کارت بازی‌ام به روال قانونی با فردوسی صادر شد چون قراردادی در جای دیگری از من ثبت نشده بود.

دروازه‌بان فردوسی تاکید کرد: در ابتدای حضورم در قائمشهر طبق عرف چهار برگی‌ای امضاء کردم و از من خواستند جای رقم قطعی‌اش را تا حضور در هیات فوتبال سفید بگذارم و در هیات فوتبال آن را پر کنیم که پس از اینکه رقم اولی که گفته بودند را پرداخت نکردند دیگر هیات فوتبالی نرفتیم و الان که مهر هیات فوتبال را دیدم سرم درد گرفته که چطور توانسته‌اند قانون را دور بزنند و این قرارداد را بدون حضور من برای خودشان ثبت کنند.

شامل ادامه داد: جالب اینکه قرارداد را هم به صورت دائم تیک زده‌اند در صورتیکه که من قرضی و یکساله قرار بود به این تیم بروم و جالب‌تر اینکه رقم قرارداد را هم رایگان زده‌اند که به سابقه خودم شک کردم؛ چطور به عنوان بازیکنی که سابقه لیگ‌برتر دارم باید رایگان از مشهد به قائمشهر بروم و در لیگ یک رایگان برایشان بازی کنم در صورتی که سال قبل برای یک نیم فصل دریافتی بالایی داشته‌ام؟

دروازه‌بان فردوسی با تاکید بر اینکه دلیل حاشیه‌سازی حاجی منصف قائمشهر را در آستانه بازی با فردوسی می‌داند، متذکر شد: به قدر کافی در قراردادم دست برده شده و من فکر می‌کنم این حاشیه‌سازی نخ‌نما که برای بر هم زدن تمرکز من ایجاد کرده‌اند به اندازه کافی نکته برای شکایت دارد که برای این تیم گران تمام شود. ادعاهای قائمشهری‌ها مبنی بر اینکه سازمان لیگ برای من کارت بازی قانونی صادر کرده به نوعی زیر سئوال بردن سلامت سازمان لیگ فوتسال است که قطعا کمیته فوتسال هم به این ادعای آنها واکنش نشان خواهد داد.

وی در خاتمه یادآور شد: ما همیشه دنبال بازی جوانمردانه بوده‌ایم اما این بار حریف ما دست به اقدامی ناجوانمردانه برای برهم زدن تمرکز تیم ما زد اما من به آنها می‌گویم که متاسفانه تیرشان به سنگ خورده و باشگاه فردوسی با سابقه‌ای که از حضور در لیگ‌برتر دارد حرفه‌ای‌تر از آن است که تمرکزش با چنین حاشیه سازی‌های بی‌اساسی از بین برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.