کد خبر : 85211
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 16:40
-

اندر حکایات اقدام عجیب کمیته فوتسال/ دروازه بانی که همزمان با دو تیم لیگ یکی قرارداد دارد!

اندر حکایات اقدام عجیب کمیته فوتسال/ دروازه بانی که همزمان با دو تیم لیگ یکی قرارداد دارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ماجرا از آنجا شروع می شود که یکی از دروازه بان ها که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد، در شهریورماه ۹۵ از تیم سابقش رضایتنامه دریافت کرده و پس از ثبت در هیأت فوتبال استان متبوعش به عنوان بازیکن آزاد در مهرماه با تیم جدیدش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ماجرا از آنجا شروع می شود که یکی از دروازه بان ها که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد، در شهریورماه ۹۵ از تیم سابقش رضایتنامه دریافت کرده و پس از ثبت در هیأت فوتبال استان متبوعش به عنوان بازیکن آزاد در مهرماه با تیم جدیدش که یک تیم خصوصی در لیگ یک است  قرارداد رسمی امضا می کند و این قرارداد در هیأت فوتبال شهرستان هم به ثبت می رسد.
این دروازه بان که ظاهراً رفاقتی صمیمی با سرمربی تیم جدیدالورود به لیگ یک دارد و حتی قبلاً در لیگ برتر هم با یکدیگر همبازی بوده اند، پس از مدتی حضور در این تیم و استفاده از امکانات این باشگاه اعم از هزینه های اسکان و اقامت، تغذیه، هزینه های کامل ایاب و ذهاب به شهرستان، البسه ورزشی و… به بهانه مرخصی، به شهرش سفر می کند و یکبار دیگر با تیم قبلی اش قرارداد جدیدی را به امضا می رساند!
اما مسئولان تیمی که در این فعل و انفعالات متضرر شده اند پس از اینکه از بازگشت این دروازه بان به تیم شان قطع امید کرده بودند دست بکار شده و مراتب را به اطلاع مسئولان سازمان لیگ رسانده اند.
نکته جالب ماجرا اینجاست که این دروازه بان در هفته چهارم که روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه برگزار می شود، باید به مصاف تیم شاکی برود!
مالک تیم شاکی که نخواست در شرایط فعلی نامش فاش شود در این خصوص به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ما تمامی شرایط لازم را به بهترین نحو ممکن برای این دروازه بان مهیا نموده و روی حضور وی در ترکیب این فصلمان حساب ویژه ای باز کرده بودیم که متأسفانه ایشان در حالی که با ما قرارداد رسمی داشت، در اقدامی غیر قانونی و غیر اخلاقی مجدداً سر از تیم شهرش درآورده و با آنها قرارداد امضا کرده است.
وی افزود: ما موضوع را از مدت ها قبل به سازمان لیگ اعلام کرده بودیم اما نمی دانیم چگونه به این بازیکن در هفته سوم اجازه بازی داده شده در حالی که برابر اسنادی که در اختیار ماست این دروازه بان بازیکن قانونی تیم ما محسوب می شود و اجازه حضور در ترکیب هیچ تیم دیگری را ندارد.
این مسئول ادامه داد: ما در هفته ها و روزهای اخیر صحبت های زیادی با آقای سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال داشته ایم و حتی ایشان با توجه به مستندات ما حق رابه ما داده اند اما متأسفانه در عمل شاهد این هستیم که این دروازه بان با پیراهن تیم دیگری به میدان رفته است لذا ما شکایتی را تنظیم و به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کرده ایم و بدنبال احقاق حق خود هستیم. ما از آقای حسن زاده خواسته ایم با توجه اهمیت موضوع و تا مشخص شدن وضعیت نهایی، با صدور دستور موقت به سازمان لیگ از حضور این بازیکن در مسابقات جلوگیری نمایند.
** توضیح: باشگاه شاکی مدارک و مستندات خود را که شامل رضایتنامه این دروازه بان از هیأت فوتبال استان مبداء و همچنین قرارداد رسمی با این دروازه بان (ثبت شده در هیأت فوتبال شهرستان) است را برای ما ارسال نموده که با تأکید مسئولان این تیم فعلاً به رسم امانت نزد ما محفوظ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه ای دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

احتمال فراوان داریوش کشتکاره

نام ... دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

خخخخ امین شامل بوده با حاجی منصف قرارداد بست بعد برگشت فردوسی تازه وسایلشم مسئولایه تیم به جای خرج این چند روزش گرو نگه داشتن خخخ