کد خبر : 85198
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 13:39
-

خوراکچی:تاسیسات در نیم فصل دوم کاملا متفاوت خواهد بود/فوتسال نیاز به رنسانس مربیان دارد

خوراکچی:تاسیسات در نیم فصل دوم کاملا متفاوت خواهد بود/فوتسال نیاز به رنسانس مربیان دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره جذب بازیکن برزیلی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بازیکن برزیلی از دیروز تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است و امیدوارم کارهایی را که در تیم “مگنوس” برزیل انجام می‌داد برای تاسیسات هم به نمایش بگذارد و توانایی هایش را نشان دهد. وی افزود: این بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره جذب بازیکن برزیلی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بازیکن برزیلی از دیروز تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است و امیدوارم کارهایی را که در تیم “مگنوس” برزیل انجام می‌داد برای تاسیسات هم به نمایش بگذارد و توانایی هایش را نشان دهد.
وی افزود: این بازیکن برزیلی می داند به کدام کشور آمده است. لیگ برتر ایران در بین چهار لیگ معتبر دنیا است. تیم ملی ایران سوم جهان شده و تیم تاسیسات هم قهرمان ایران و آسیا است.
مدیر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تعداد گل های تاسیسات در نیم فصل اول با موقعیت هایش همخوانی نداشت. ما به دنبال یک تمام کننده بودیم که این بازیکن برزیلی توانایی گلزنی را دارد. دیگر نیازی به اضافه کردن بازیکن جدید نداریم چون خروجی نداشتیم. بازیکنان موجود در تیم ما در هر تیم دیگری، مهره های اصلی خواهند بود.
وی ادامه داد: در واقع تیم تاسیسات دریایی در نیم فصل دوم کاملا متفاوت خواهد بود.
خوراکچی در خصوص حضور در کلاس‌های مربیگری سطح سه فوتسال گفت: کلاس مربیگری حقیقتا سطح بالایی داشت و برای مربیان بسیار مفید بود. ناراحت شدم از اینکه برخی از مربیان در این کلاس حضور نداشتند و جای آنها خالی بود.
وی افزود: فوتسال نیاز به کلاس‌های آموزشی باکیفیت دارد و آینده خوبی برای این رشته  در ایران ترسیم می شود. امیدوارم حاصل این کلاس در نیم فصل دوم لیگ برتر دیده شود تا ما مربیان بتوانیم رنسانسی در این رشته به وجود بیاوریم. اهداف AFC هم همین است که به نکات مدیریتی، روانشناسی و تیم‌داری تاکید دارد و امیدوارم حواشی که اطراف فوتسال است، دیگر نباشد.
مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی گفت: دیروز در مراسم اختتامیه این کلاس‌ها، کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال،پیام خوبی برای فوتسال داد و آن احتمال ۹۰ درصد میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ بود.
منبع:خبرگزاری صداو سیما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی محمودی دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

برو بابا فیلم بازی نکن…به چقدرها قول دادی و عمل نکردی…زیر پرچم وحید رفتی جایی راهت ندادن؟؟؟