کد خبر : 85142
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 10:16
-

ناظم الشریعه:دنبال تعریف ساختار جدید در تیم ملی فوتسال هستیم

ناظم الشریعه:دنبال تعریف ساختار جدید در تیم ملی فوتسال هستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می گوید به دنبال تعریف یک ساختار جدید در این تیم است. وی همچنین از برگزاری کلاس مربیگری فوتسال با حضور مدرسان خارجی ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برگزاری دوره مربیگری سطح سه فوتسال طی دو هفته گذشته، گفت: این بالاترین سطح کلاس مربیگری فوتسال بود و تمام حاضران در این کلاس جزو برترین ها بودند. مدرسان هم از سطح کلاس راضی بودند و تبادل اطلاعات در حد بالایی صورت گرفت.

وی درباره تاثیر برگزاری این کلاس در عملکرد مربیان ایرانی، تصریح کرد: این موضوع به هدف بر می گردد و فعال بودن مربیان در کلاس. معمولا در کلاس های سطح یک و دو تعداد محدودی از مربیان فعال هستند ولی در سطح سه تمام مربیان و حاضران در مباحث فعال بودند.

ناظم الشریعه در خصوص تعریف «الینی» مدرس بین المللی از وی در یکی از کلاسهایش گفت: مبحث کلاس الینی ذهن برتر و تمرکز مربیان بود که در توضیحات خود از سه مربی با ذهن برتر نام برد؛ «برتی فوگس» مربی آلمانی فوتبال، «ویکتور هرمانس» مربی هلندی فوتسال و بنده. این باعث افتخار است که یک مدرس فیفا از من تعریف می کند.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه های آینده تیم ملی، تصریح کرد: دنبال این هستیم تا ساختار جدیدی برای تیم ملی تعریف کنیم. در همین ارتباط جلسه ای را با علی کفاشیان و عباس ترابیان داشته ایم و مسائل مربوط به تیم ملی را پیش خواهیم برد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

لطفا دقیقا بفرمایید این ساختار جدید چیست ؟

Futsal دوشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

پراید مدل ۱۳۹۰‌مشکی کاملا سالم کسی خواست در خدمتیم.