کد خبر : 85151
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 11:29
-

کفاشیان:قرار شده ژاپن به نفع ما کنار بکشد/از پتانسیل تارقلی زاده برای توسعه فوتسال در سطح کشور استفاده می کنیم

کفاشیان:قرار شده ژاپن به نفع ما کنار بکشد/از پتانسیل تارقلی زاده برای توسعه فوتسال در سطح کشور استفاده می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان- سرپرست کمیته فوتسال در مراسم اختتامیه کلاس آموزش مربیگری سطح ۳ فوتسال که برای اولین بار در ایران برگزار شد گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی بالا بردن سطح ارتقاء دانش فنی مربیان است. از کمیته آموزش و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان- سرپرست کمیته فوتسال در مراسم اختتامیه کلاس آموزش مربیگری سطح ۳ فوتسال که برای اولین بار در ایران برگزار شد گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی بالا بردن سطح ارتقاء دانش فنی مربیان است. از کمیته آموزش و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای برگزاری این دوره مفید تقدیر و تشکر می کنم.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به حضور مربیان تیم های ملی و لیگ های برتری و جدیتی که برای فراگیری علم به روز وجود داشت، امیدوارم از این پس شاهد توسعه و رشد بیش از پیش فوتسال در ایران و جهان باشیم. از شما می خواهم با برنامه ریزی دقیق این دانش و آموزه های خود را در اختیار دیگر همکاران و باشگاههای لیگ برتری فوتسال قرار دهید تا تمام کشور با سازماندهی دقیق با علم روز دنیا پیش روند.
سرپرست کمیته فوتسال در ادامه بیان کرد: باشگاههای داخلی و باشگاههای آسیایی در فوتسال در مسیر توسعه قرار دارند و باید با حضور در دوره های آموزشی شرایط را به گونه ای فراهم کنند تا رشد این رشته ادامه دار باشد. در بانوان نیز بالاترین سطح مربیگری را باید برگزار کنیم تا بتوانیم در قسمت بانوان بهترین عملکرد را داشته باشم. از پتانسیل تارقلی زاده برای توسعه فوتسال در سطح کشور استفاده می کنیم تا بتوان در مسیر توسعه قرار بگیریم.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پایان این مراسم خطاب به مربیان تیم های ملی و باشگاههای لیگ برتری گفت: جلسه ای برای میزبانی ۲۰۲۰ فوتسال برگزار کرده و با کشور ژاپن نیز رایزنی های لازم را انجام داده ایم و قرار شده تا به نفع ما کنار بکشد. امیدوارم حمایت همه جانبه میزبانی ۲۰۲۰ را از مسئولین مربوطه بگیریم و به موفقیت بیش از پیش فوتسال دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.