کد خبر : 85240
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 10:05
-

فرصتی باقی نیست/دو امضا می رسد؟

فرصتی باقی نیست/دو امضا می رسد؟
عصر یکشنبه جلسه مهمی بین کفاشیان و برخی اعضای کمیته فوتسال برگزار شد که طی آن در مورد میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال تصمیم گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عصر یکشنبه جلسه مهمی بین کفاشیان و برخی اعضای کمیته فوتسال برگزار شد که طی آن در مورد میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال تصمیم گیری شود.کفاشیان در این نشست اعلام کرده که تنها ۱۲ روز تا دریافت میزبانی فرصت داریم و در این مدت باید اقدامات لازم صورت بگیرد.کفاشیان گفته با توجه به اینکه ۲۰۲۰ سال برگزاری المپیک بوده و سر خیلی از کشورها شلوغ است، قطعا از میزبانی ما در جام جهانی فوتسال استقبال می شود.تنها رقیب ما برای گرفتن میزبانی کشور ژاپن است. ما ۱۰، ۱۲ روز دیگر فرصت داریم تا میزبانی را از آن خود کنیم.

این در حالی است که هنوز دو امضای کلیدی وزارت ارشاد و وزارت خارجه پای برگه درخواست میزبانی ایران حک نشده و فدراسیون فوتبال باید طی مدت باقیمانده برای اخذ این امضاها نهایت تلاش خود را به کار ببرد. بارها اعلام شده که ژاپن به سود ایران کنار خواهد کشید و کفاشیان بار دیگر بر این قضیه تاکید کرده با این حال شنیده می شود در ژاپن ستادی برای میزبانی جام جهانی فوتسال تشکیل شده است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

دلواپسان نمی گذارند ایران میزبان بشه!!!