کد خبر : 85278
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1395 - 9:36
-

فلاح:برای کسب هر ۳ امتیاز به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم/ هدف‌مان ماندن در لیگ برتر است

فلاح:برای کسب هر ۳ امتیاز به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم/ هدف‌مان ماندن در لیگ برتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در خصوص شرایط تیم فوتسال مقاومت البرز برای شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در طول تعطیلات تمرینات‌مان را پیگیری کردیم تا بازیکنان در شرایط بازی باقی بمانند. برای رفع نقاط ضعف تیم درخواست جذب چند بازیکن را دادیم ولی نتوانستیم کسی را به جمع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در خصوص شرایط تیم فوتسال مقاومت البرز برای شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در طول تعطیلات تمرینات‌مان را پیگیری کردیم تا بازیکنان در شرایط بازی باقی بمانند. برای رفع نقاط ضعف تیم درخواست جذب چند بازیکن را دادیم ولی نتوانستیم کسی را به جمع نفرات تیم اضافه کنیم و مجبوریم با همان داشته‌های قبلی بسازیم.
وی در مورد دیدار هفته چهاردهم تیمش مقابل گیتی‌پسند گفت: قرعه سختی به ما خورده است و بازی‌های ابتدایی و انتهایی لیگ برای ما با تیم‌های بالانشین جدول خواهد بود. گیتی پسند هم حریف سختی است ولی شکست ناپذیر نیست و ما هم برای کسب هر ۳ امتیاز مقابل این تیم به میدان می‌رویم.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت در پایان تصریح کرد: شرایط سختی در لیگ برتر داریم و تیم‌ها همه با کیفیت هستند. هدف ما در ابتدا این است که در لیگ برتر بمانیم و در صورتی که امکانش فراهم بود بتوانیم نسبت به رتبه فصل گذشته‌مان ۱ یا ۲ پله بالاتر قرار بگیریم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.