کد خبر : 85280
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1395 - 9:53
-

کار دشوار دبیری ،تاثیرگذاری ارژن و طرح و توسعه در بالای جدول

کار دشوار دبیری ،تاثیرگذاری ارژن و طرح و توسعه در بالای جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهاردهم لیگ برتر یا نیم فصل دوم مسابقات از روز پنجشنبه آغاز می شود و رقابت در بالای جدول به خصوص بین ۵ تیم برای قهرمانی به اوج می رسد.گیتی پسند اصفهان، مس سونگون،حفاری خوزستان، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی برای رسیدن به قهرمانی بیشترین شانس را دارند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهاردهم لیگ برتر یا نیم فصل دوم مسابقات از روز پنجشنبه آغاز می شود و رقابت در بالای جدول به خصوص بین ۵ تیم برای قهرمانی به اوج می رسد.گیتی پسند اصفهان، مس سونگون،حفاری خوزستان، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی برای رسیدن به قهرمانی بیشترین شانس را دارند و بدون تردید شروع آنها در نیم فصل دوم می تواند در ادامه مسیر آنها تاثیر گذار باشد. بیاید مروری کنیم بر بازی های ۴ هفته ابتدایی این پنج تیم.

گیتی پسند؛ فقط یک بازی دشوار

هر سه بازی ابتدایی این تیم در نیم فصل دوم بازی های آسانی نیست.این تیم باید با مقاومت،شهروند ساری و ارژن مصاف کند. دیدار با مقاومت به هیچ وجه آسان نیست و تیم جوان فلاح حالا با تجربه تر شده است.پوئن مثبت میزبانی گیتی پسند در این بازی است.دو بازی با شهروند ساری و ارژن شیراز که در هفته های پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند هم قابل پیش بینی نیست.به نظر می رسد اگر گیتی پسند بتواند از این دو بازی ۶ امتیاز بگیرد برای چهارمین و دشوار ترین بازی اش روحیه خوبی خواهد داشت.این تیم باید در تبریز با دبیری مصاف کند.بازی رفت دو تیم در اصفهان با حاشیه هایی همراه بود و به نظر می رسد شاگردان لک در تبریز کار آسانی نداشته باشند.

مس،آسان ترین حریفان

اگر این تیم بتواند در شروع نیم فصل دوم از دربی حساس تبریز سربلند بیرون بیاید می تواند به ادامه کار امیدوار باشد.تیم افضل بعد از بازی دشوار هفته چهاردهم سه بازی نسبتا آسان را پیش رو دارد و باید با طرح و توسعه الوند،شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد روبرو شود که حتی کسب ۹ امتیاز از این سه بازی هم بعید نیست. مسی ها اگر بتوانند حداکثر امتیاز را از این سه بازی بگیرند شانس بالایی برای رسیدن به صدر جدول دارند.

حفاری؛ یک بازی آسان

شاید آسان ترین بازی حفاری،چهارمین دیدار این تیم در نیم فصل دوم باشد که آنها باید به مصاف طرح و توسعه الوند بروند که البته این بازی در بیرون خانه برگزار می شود.شاگردان علاسوند نیم فصل دوم را با جدال با شهروند ساری در خانه آغاز می کنند و سپس با ارژن شیراز و دبیری تبریز روبرو می شوند.هر سه بازی ابتدایی این تیم آسان نیست به خصوص مصاف با دبیری تبریز که بازی رفت دوتیم در تبریز پر حرف و حدیث هم بود.

دبیری؛چهار فینال زودرس

دبیری بدون تردید دشوارترین قرعه ممکن را دارد و در ۴ هفته ابتدایی باید با ۴ تیم بالای جدول بازی کند. این تیم در نیم فصل اول از این ۴ بازی ۶ امتیاز گرفت که مربوط به دو پیروزی در بازی خانگی بود و دو بازی بیرون از خانه را باخت. آنها این بار از تاسیسات و گیتی پسند در تبریز پذیرایی می کنند و با مس و حفاری در بیرون از خانه که بازی با مس به نوعی یک بازی خانگی برای شاگردان اصغری مقدم است و این قضیه کفه ترازو را برای کسب امتیاز برای آنها سنگین می کند. اگر دبیری بتواند ۹ امتیاز از این ۴ بازی بگیرد کاری کرده کارستان و حتی می تواند به قهرمانی هم امیدوار شود.

تاسیسات؛ چشم به ۱۲ امتیاز

با کمی درایت و تیزهوشی تاسیسات می تواند ۱۲امتیاز بگیرد. دشوارترین بازی این تیم در خانه دبیری است که آنها بازنده قطعی این بازی نیستند. سه بازی بعدی آنها دیدارهایی آسان است. در خانه با ارژنی بازی می کنند که بازی رفت را در شیراز باخته اند و حس انتقام دارند. بازی خانگی با طرح و توسعه هم فرصتی است تا این تیم به یک برد پرگل دست پیدا کند. مصاف با شهرداری ساوه که روی اوج نیست هم می تواند برای شاگردان شمسایی و خوراکچی سه امتیاز به ارمغان بیاورد.اگر تاسیسات از این ۴ بازی امتیازات لازم را نگیرد باید آنها را از کورس قهرمانی کنار گذاشت.

دو تیم تعیین کننده

جدا از دبیری تبریز که با هر ۴ تیم دیگر بالای جدول بازی می کند و دو تیم ارژن شیراز و طرح و توسعه الوند با ۳ تیم از ۵ تیم بالای جدول روبرو می شوند و عملکرد آنها تاثیر زیادی در چینش پازل بالای جدول دارد. باید دید در ۴ هفته ابتدایی لیگ چه سرنوشتی در انتظار ۵ ضلعی قهرمانی خواهد بود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.