کد خبر : 85421
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395 - 21:01
-

شمسایی: جایگاه تاسیسات واقعی نیست/ می‌خواهم رکورد آقای گلی جهان برای ایران بماند

شمسایی: جایگاه تاسیسات واقعی نیست/ می‌خواهم رکورد آقای گلی جهان برای ایران بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی پس از برد پرگل تیمش برابر لبنیات ارژن فارس با بیان اینکه ما منتظر دور برگشت و شروع لیگ برتر بودیم، افزود: در دیدار امروز (پنجشنبه) مقابل ارژن و به دلیل اتفاقاتی که در دیدار رفت رخ داد، به دنبال کسب برد پرگل برابر این تیم بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی پس از برد پرگل تیمش برابر لبنیات ارژن فارس با بیان اینکه ما منتظر دور برگشت و شروع لیگ برتر بودیم، افزود: در دیدار امروز (پنجشنبه) مقابل ارژن و به دلیل اتفاقاتی که در دیدار رفت رخ داد، به دنبال کسب برد پرگل برابر این تیم بودیم که به آن دست پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: البته تیم ارژن به لحاظ اخلاقی تیم بسیار خوبی است اما همانطور که عنوان کردم با توجه به اتفاقات دور رفت در این بازی برای برد پرگل، بسیار تلاش کردیم پس کسب این نتیجه دور از دسترس نبود.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی بازی‌های دور برگشت لیگ‌برتر فوتسال را بسیار سخت خواند و اظهار داشت:‌ تیم‌ها در دور برگشت هماهنگ‌تر شده و بازی‌ها سخت‌تر شده است و امروز مقاومت البرز گیتی‌پسند صدرنشین لیگ برتر را در اصفهان متوقف کرد.

وی درباره تیم تاسیسات و شرایط این تیم در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: در این فصل ۶ بازیکن خوب خود را از دست دادیم و به جای آنان چند بازیکن جدید جذب کردیم اما هنوز با شرایط فصل قبل فاصله داریم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ادامه داد: ‌این تیم در دو سال گذشته قهرمان ایران شده و در آسیا نیز موفقیت های خوبی کسب کرده و انگیزه رقبا برای بازی مقابل ما بسیار زیادتر از قبل است.

شمسایی اضافه کرد: سعی داریم با بازیکنان جدید از جمله استفاده از یک بازیکن برزیلی هرچه سریعتر به وضعیت گذشته بازگردیم چرا که معتقدیم جایگاه فعلی این تیم در جدول رده‌بندی واقعی نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که به چه دلیل طرح بازگشت به تیم‌ملی را ارائه کردید، ‌تصریح کرد:‌ هدف اصلی‌ام از این طرح باقی ماندن عنوان آقای گلی برای ایران است.

شمسایی اضافه کرد: ‌از سال ۲۰۱۲ که از تیم‌ملی خداحافظی کردم دیگر به این تیم فکر نکردم اما در حال حاضر با بازگشت دوباره فالکائو به تیم‌ملی امکان گرفته شدن عنوان آقای گلی از ایران قوت گرفته براین اساس طرح بازگشت به تیم‌ملی را ارائه کردم تا در بازی‌های تیم‌های درجه دو و سه به میدان رفته و با گلزنی نگذارم این عنوان از دست برود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌ملی درحال حاضر بازیکنان جوان باانگیزه و توانمندی دارد، افزود: به طور یقین شرایط بازی برای تیم‌ملی در دیدارهای مهم و حساس را ندارم و همانطور که عنوان کردم تنها می‌خواهم در دیدار با تیم‌های درجه دو و سه به میدان رفته و از عنوان آقای گلی ایران دفاع کنم.

به گفته وی البته این تنها یک طرح است و به نظر مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بستگی دارد که از آن استقبال کرده و یا به آن توجهی نکنند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در هفته چهاردهم تیم ارژن فارس را با نتیجه پرگل ۸ بر۳ شکست داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.