کد خبر : 85565
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 15:41
-

آقایان خودشان را در حد معاون وزیر می‌دانند و یک سال است فوتسال را رها کرده‌اند/افتخاری به گرفتاری منصوریان برسد و استقلال را نجات بدهد/او مدیرعامل استقلال است اما فکرش روی فوتسال!

آقایان خودشان را در حد معاون وزیر می‌دانند و یک سال است فوتسال را رها کرده‌اند/افتخاری به گرفتاری منصوریان برسد و استقلال را نجات بدهد/او مدیرعامل استقلال است اما فکرش روی فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس با حضور در شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت و اتفاقاتی که در فوتسال رخ می‌دهد، گفت: واقعا همه باید بدانند در این فوتسال چه خبر است. از روزی که آقای افتخاری آمده ما که چیزی ندیدیم و او مدیرعامل استقلال شده اما همه فکر و ذکرش فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس با حضور در شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت و اتفاقاتی که در فوتسال رخ می‌دهد، گفت: واقعا همه باید بدانند در این فوتسال چه خبر است. از روزی که آقای افتخاری آمده ما که چیزی ندیدیم و او مدیرعامل استقلال شده اما همه فکر و ذکرش فوتسال است.

وی افزود: مگر می‌شود؟ افتخاری صبح تا شب در اتاقش در کمیته فوتسال است و مدیریت باشگاه استقلال را اداره می‌کند. جالب است استقلال به شهر مشهد رفته بود تا با یک تیم مشهدی مسابقه بدهد اما افتخاری به مشهد رفت تا بازی فوتسال را تماشا کند!

شمس تاکید کرد: افتخاری از صبح تا پاسی از شب همه نامه‌ها را که مربوط به فوتسال است امضا می‌کند ولی جایی که دعوا باشد و اتفاقات و حواشی رخ دهد خبری از او نیست. ایشان معمولا در جایی که دعوا است تشریف نمی‌آورند و متاسفانه در فوتسال هستند و لیگ را رها کردند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال تاکید کرد: ما از این اتفاقات اصلا خوشحال نیستیم و نمی‌دانیم در این رشته پرطرفدار چه می‌گذرد. آقایان آنجا هستند، سفر می‌روند ولی کار دیگری انجام نمی‌دهند.

وی افزود: همین چندی پیش در مسابقاتی که برگزار شد حتی یک خبرنگار هم با خودشان اعزام نکردند و جوانان فوتسال اخبارشان را در ماهواره‌ها تماشا می‌کردند. دفعه پیش شبکه خبر با ما بود و هر جا می‌رفتیم اخبار را منعکس می‌کرد ولی آقایان اصلا یک خبرنگار با خودشان جایی نبردند که اخبار تیم‌شان منعکس شود.

شمس در خصوص مسابقات لیگ برتر فوتسال پخش زنده نمی‌شود، گفت: این آقایان در حد معاون وزیر خودشان را می‌دانند و نمی‌توانند کت‌شان را از تن درآورده و مثل زمان درودگر و ترابیان بروند و با صدا و سیما مذاکره کنند. آنها می‌گویند ما در حد معاونت وزیر هستیم و برویم با صدا و سیما چانه بزنیم؟ ما عاشق می‌خواهیم. کسی را می‌خواهیم که عاشق فوتسال باشد و باید کت را از تن درآورده و همه جا مذاکره کند.

وی افزود: متاسفانه ۲۶ بازی در لیگ برگزار می‌کنند و تیم‌ها نه درآمد دارند جایزه‌ای می‌گیرند. اول فصل هم ۵۰ میلیون از تیم‌ها می‌گیرند و ادعا می‌کنند که می‌خواهند ساختمان برای فوتسال بسازند اما حالا شما به ساختمان فوتسال بروید. باید کلی کروکی بکشید تا ساختمان را پیدا کنید. آنجایی که ادعا می‌کنند ساختمان کمیته فوتسال است دفتر کارشان است و جایی نیست که اهالی فوتسال پا به آنجا بگذارند. من از مهدی تاج می‌خواهم به این مسئله ورود کند و تصمیم جدی بگیرد. بیش از یک سال است که فوتسال با این روند اداره می‌شود. اگر قرار است کفاشیان باشد که او را انتخاب کنند و بگویند او رئیس کمیته فوتسال است و دیگر بقیه تصمیم‌گیری و نامه‌ها را امضا نکنند.

شمس در پایان گفت: من توصیه می‌کنم به افتخاری حالا که منصوریان گرفتار شده برود و استقلال را نجات بدهد و کاری به کار فوتسال نداشته باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موسی لیدر قرچک شنبه , ۴ دی ۱۳۹۵ - ۴:۰۸

برای اولین و آخرین بار تو عمرم به شما باید بگم دمت گرم. بابا این افتخاری از هیچی سر در نمیاره. هم فوتسالو نابود کرده هم استقلالو. مشکل اصلی کسانی هستن که به ایشون پست میدن. وگرنه افتخاری کجا مدیرعاملی استقلال کبیر کجا