کد خبر : 85660
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 23:53
-

بی تدبیری آقای دبیر، اصفهان را خود مختار کرد!

بی تدبیری آقای دبیر، اصفهان را خود مختار کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های گیتی پسند زمانی که بدون تماشاگر برگزار می شود، خبرنگاران نیز از حضور در سالن محروم می شوند. شاید شنیدن این خبر برایتان عجیب باشد اما این اتفاق چند سالی است در اصفهان می افتد و در بازی هفته چهاردهم بین گیتی پسند و مقاومت هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های گیتی پسند زمانی که بدون تماشاگر برگزار می شود، خبرنگاران نیز از حضور در سالن محروم می شوند. شاید شنیدن این خبر برایتان عجیب باشد اما این اتفاق چند سالی است در اصفهان می افتد و در بازی هفته چهاردهم بین گیتی پسند و مقاومت هم تکرار شد.

ماجرا از این قرار است که هیات فوتبال اصفهان برای ورود خبرنگاران به سالن تنها کارت هایی که خودش صادر کرده را به رسمیت می شناسد و به عنوان مثال اگر خبرنگاری از شهرستان رفته باشد، یا اینکه تقاضای کارت هیات فوتبال را نداده باشد، پشت درهای بسته می ماند.

این در حالی است که مسابقات لیگ فوتسال زیر نظر سازمان لیگ برگزار می شود و این سازمان با وجود گذشت سال ها از تاسیس از صدور یک کارت خبرنگاری ساده هم عاجز است.

هر چند پایگاه خبری بارها به کاظم سلیمانی سرپرست دبیر سازمان لیگ، در این مورد هشدار داده بود اما بی تدبیری آقایان باعث شده همچنان خبرنگاران فوتسال بدون کارت خبرنگاری بوده و در بسیاری از بازی ها به مشکل بخورند.

اما در این زمینه، تصمیم عجیب هیات فوتبال هم جای سوال دارد. اینکه چطور هیات فوتبال استانی خود را جزیره خود مختار در فوتسال فرض کرده و چنین قوانین سفت و سختی را حکم فرما می کند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.